۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵

مهر گزارش می‌دهد؛

شور حضور در اردستان/عزت ملت ایران درگروی حضور حداکثری در انتخابات

شور حضور در اردستان/عزت ملت ایران درگروی حضور حداکثری در انتخابات

اردستان - حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد موجب عزت و اقتدار مردم ایران و سبب خنثی شدن راهبردهای دشمن و معاندان نظام اسلامی می‌شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: زمان کوتاهی تا برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باقی‌مانده است و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جهات گوناگون مورد توجه ویژه قرار دارد.

اردستان نیز همانند دیگر شهرهای کشور این روزها هیجان خاصی را تجربه می‌کند و گفت‌وگوی غالب مردم در کوچه و خیابان و فضای مجازی را حضور در انتخابات شکل می‌دهد؛ موضوع گفت‌وگوها متنوع است اما اکثر مباحثه‌ها به حضور یا عدم حضور و چگونگی انتخاب فرد اصلح برای تغییر شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور برمی‌گردد.

تلاش دشمنان برای دلسرد کردن ملت ایران از حضور در انتخابات

در این ارتباط یک شهروندان اردستانی که مشغول خرید از یک فروشگاه زنجیره‌ای است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار می‌کند: دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارند و این روزها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

سعید با اشاره به اینکه انتخابات امسال از چند جهت حائز اهمیت است، گفت: از سویی مردم از مدیریت نامناسب دولت قبلی خسته هستند و حتی برخی نامدیریتی‌ها موجب شده که اندک مردمی نیز از حضور در انتخابات دلسرد شوند اما نباید فراموش کنیم که چه ما رأی دهیم و چه نه رئیس‌جمهوری برای چهار سال آینده انتخاب می‌شود و بر این اساس چه بهتر که انتخاب‌کننده این فرد خود ما باشیم تا این بار با انتخاب درست بتوانیم شرایط موجود را بهتر کنیم.

شور حضور در اردستان/عزت ملت ایران در گرو حضور حداکثری در انتخابات

شورای شهر اردستان از نیروهای کارآمد و خلاق بی بهره است

این جوان اردستانی ادامه داد: از سویی نباید فراموش کنیم که حضور در انتخابات به خودی خود نیز حائز اهمیت است چراکه حضور در انتخابات موجب حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر نباید از نقش شوراهای اسلامی غافل شویم چراکه به نوعی به عنوان دولت محلی در شهرها و روستاها نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم دارند از این نظر باید در انتخاب افراد اصلح و شایسته تلاش شود.

ممکن است ما در انتخاب به هر دلیلی اشتباه کرده باشیم اما این امر غیرقابل‌جبران نیست، در انتخابات پیش رو اگر مردم با چشم باز و تحقیق وارد کارزار شوند می‌توانند با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات کشور کمک کنند حمید از فعالان فضای مجازی اردستان است، وی که در یکی از ادارات دولتی مشغول فعالیت است، به مهر می‌گوید: شهرستان اردستان چند دوره اخیر شوراهای اسلامی شهر از نیروهای کارآمد و خلاقی که بتوانند مشکلاتی را از دوش مردم بردارند بهره نبرده است و می‌طلبد که مردم در این انتخابات با چشمانی باز رأی داده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

جبران اشتباه با حضور گسترده در انتخابات

وی ادامه داد: به یقین انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاصی برخوردار است، باید بر این نکته تاکید کنم که حضور در انتخابات به عنوان حافظ نظام بسیار مهم است، ممکن است ما در انتخاب به هر دلیلی اشتباه کرده باشیم اما این امر غیرقابل‌جبران نیست، در انتخابات پیش رو اگر مردم با چشم باز و تحقیق وارد کارزار شوند می‌توانند با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات کشور کمک کنند.

این شهروند اردستانی گفت: شاید رفع مشکلات به سادگی امکان‌پذیر نباشد اما مشارکت حداکثری ما در انتخابات و انتخاب اصلح نویدبخش است که با همیاری یکدیگر بسیاری از مشکلات به ویژه معضلات اقتصادی که در طول سالهای اخیر مردم را اذیت کرده است از میان برداریم.

انتظارات مردم از شوراهای شهر و روستای اردستان محقق نشده است

در این ارتباط فرماندار شهرستان اردستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انتظارات مردم از شوراهای شهر و روستا در مدیریت شهری و روستایی اردستان متأسفانه محقق نشده است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما مردم باید در دور جدید با چشم باز و آگاهانه رأی دهند تا با انتخاب افراد اصلح بتوانیم شرایط را عوض کنیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات باید فردی را انتخاب کنند که تفکر، نگاه و رفتار انقلابی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد با توجه به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، افزود: برخی انقلاب‌ها هستند که از طریق کودتا ایجاد می‌شوند اما انقلاب اسلامی ایران با حضور یکپارچه و حمایت مردم از تفکر امام خمینی (ره) شکل گرفته است؛ تبلور حضور مردم در ابتدای انقلاب به واسطه همین انتخابات‌ها نشان داده شده و حضور مردم در دیگر انتخابات تثبیت کننده ارکان اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره است.

مردم باید با حضور خود در انتخابات اولاً رئیس‌جمهور انقلابی و اصلح را انتخاب کنند و دوماً افرادی را برای شورای شهر برگزینند که کارآمد باشند و بتوانند مشکلات را حل کند نماینده مردم اردستان با اشاره به نظر برخی افراد مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: ما با رأی دادن اول نظام انقلاب اسلامی را حفظ و دوم سرنوشت خود را تعیین می‌کنیم؛ حضور ما باید به خاطر احترام به خون شهدا و بر پا بودن پرچم انقلاب و دین باشد.

شور حضور در اردستان/عزت ملت ایران در گرو حضور حداکثری در انتخابات

مردم رئیس‌جمهور انقلابی و اصلح را انتخاب کنند

حمیدرضا تأملی ادامه داد: مردم اردستان باید با حضور خود در انتخابات اولاً رئیس‌جمهور انقلابی و اصلح را انتخاب کنند و دوماً افرادی را برای شورای شهر برگزینند که کارآمد باشند و بتوانند مشکلات را حل کند.

محمد نوجوان ۱۸ ساله‌ای رأی اولی اردستان نیز با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: انتظار مهم ما این است که مسئولان فقط در زمان رأی‌گیری حضور ما را سرنوشت‌ساز ندانند و به محض تمام شدن انتخابات به چشم نوجوانی که چیزی از سیاست، اقتصاد و فرهنگ نمی‌داند، به ما نگاه کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات همیشه مهم بوده و در انتخابات شورای شهر و روستا که به عنوان یک پارلمانی محلی است مردم افرادی را به شورای شهر ب‌فرستند که بتوانند مشکلات شهر را برطرف کنند.

این نوجوان اردستانی در حالی که به دوردست‌ها می‌نگریست، ابراز داشت: پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، پدران و مادران ما انقلاب کردند تا در سایه استقلال و آزادی و با انتخاب افراد صالح کشور را بسازیم، انتخابات ۱۴۰۰ برای ملت ایران، یک انتخابات سرنوشت‌ساز و برای دشمنان انقلاب نیز فوق‌العاده مهم است و همه از جانان رأی اولی تا پیر و جوان باید تلاش کنیم تا با انتخاب درست از انقلابی که ماحصل خون هزاران شهید و ایثارگری مردان این سرزمین است به خوبی محافظت کنیم.

کد خبر 5223286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha