۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶

رئیس شورای وحدت کرمانشاه:

۲۸ خرداد تئوری دلسردکردن مردم از نظام شکست می‌خورد

۲۸ خرداد تئوری دلسردکردن مردم از نظام شکست می‌خورد

کرمانشاه- رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه گفت: انتخابات یکی از مباحث مهم نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله فاضلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات خبرگزاری مهر استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یکی از مباحث مهم نظام جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب تا امروز است.

وی افزود: یکی از معدود نظام‌هایی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن قانون اساسی و اصل نظام را به رأی گذاشته نظام جمهوری اسلامی بود، انقلاب اسلامی ایران این افتخار را دارد که بیشترین عرصه را برای مردم و خادمین آن فراهم کند.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه گفت: دشمنان با ایجاد فتنه و ۲ قطبی سازی در تلاش هستند به انقلاب اسلامی فشار آورده تا تثبیت نشود، اما این انقلاب به لطف خدا ۴۰ سالگی خود را پشت سر گذاشته و در حال اجرای گام دوم انقلاب است.

فاضلی ادامه داد: شرایط منطقه خاورمیانه گویای این است که ایدئولوژی امام و انقلاب اسلامی و شعار نظام اسلامی که حمایت از مستضعفین جهان است، تبدیل به یک ابر قدرت بلامنازع در جهان می‌شود.

وی افزود: در دهه‌های اخیر فتنه دشمنان شکل‌های ویژه در قالب تحریم‌های شکننده به خود گرفت، این تحریم‌ها انتقام جهان استکبار از ملت ایران بوده و برای خرد کردن جامعه و ایجاد فاصله با نظام صورت گرفت، اما نه تنها ملت ایران تسلیم نشد بلکه روز به روز در حال توسعه است.

فاضلی گفت: مادامی که نظام و جامعه به ارشادات ولی فقیه ایمان آورده و به آن عمل می‌کنند نقشه دشمن پیروز نمی‌شود گرچه زحماتی را برای نظام در پی دارد اما این زحمات غالباً باعث رشد کشور شده، مثل صنایع دفاعی که در دوران تحریم به ۵ کشور برتر جهان در این صنعت تبدیل شدیم و امروز صادرکننده بسیاری از تجهیزات نظامی هستیم.

وی تصریح کرد: روی ناخوشایند تحریم‌ها در فشار قرار دادن رفاه جامعه است و روی خوشایند آن خود اتکایی پیشرفت و خودباوری در جامعه است، تحریم‌ها تنها ۳۰ درصد فشار را بر اقتصاد کشور ایجاد کرده و بیشتر فشارها در داخل کشور قرار دارد.

رئیس شورای وحدت استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: انتخابات در نگاه‌ها، دیدگاه‌ها و سبک مدیریتی افراد، تأثیر پیدا می‌کند، باید مدیری در رأس امور باشد که بتواند مشکلات مدیریتی جامعه را حل کرده و اسباب لازم را برای سپری کردن تحریم‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید توجه لازم را به انتخابات داشت، افزود: هر آنچه انتخاب می‌کنیم آثارش در جامعه دیده می‌شود، با انتخابات می‌توان مدیریت کلان را به سمت خدمتگزاری سوق داد.

فاضلی با اشاره به اینکه مذاکره به معنای انحراف جامعه و مدیران از توان داخلی کشو، است گفت: اگر توجه به داخل و استعداد جوان‌ها شده بود و هزینه‌ای که برای رضایتمندی طرف برجام خرج کردیم را برای داخل خرج می‌کردیم، این همه مشکلات معیشتی ایجاد نمی‌شد.

فاضلی تصریح کرد: هر جا جهان اسلام آسیب دیده ملت ایران در صحنه بوده، در زمان شیوع ویروس کرونا با همه مشکلات بهترین کشور در مساعدت جامعه آسیب دیده نظام جمهوری اسلامی بود و این نشان‌دهنده تعالی اخلاق در جامعه ما است.

وی افزود: مردم ایران بهترین ملت در حوزه بصیرت و درک شرایط روز هستند، من یقین دارم ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در انتخابات حماسه می‌آفرینند و تئوری برای دلسرد کردن مردم از نظام خنثی می‌شود.

وظیفه شورای وحدت همسو کردن نیروهای انقلاب و پشتیبانی از نظام است

فاضلی با اشاره به پیشینه شکل‌گیری شورای وحدت گفت: این شورا به مدت ۵ ماه است که تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده هدف آن یکی کردن نیروهای انقلاب در قالب یک تشکیلات، بصیرت افزایی، تزریق امید به جامعه و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.

وی افزود: این شورا از ابتدا به دنبال معرفی یک کاندید اصلح که محور وحدت باشد بوده و از معرفی چند کاندیدای مختلف خودداری کرده، در همین راستا نشست‌هایی با شورای ائتلاف تشکیل شد.

فاضلی ادامه داد: هدف ۲ شورای وحدت و ائتلاف یکی ست، در همه استان‌ها جلسات مشترک شورای وحدت و ائتلاف تشکیل شده و بدون اختلاف با مشارکت تشکل‌ها و اقشار مختلف اهداف نظام را برای شرکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه شورای وحدت یکی از مؤلفه‌های تقویت مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است، گفت: شورای وحدت با مدیریت اصناف و اقشار و احزاب مختلف جامعه با رعایت اخلاق و جلوگیری از اختلاف افکنی و افترا دادن به افراد سعی در دعوت مردم به همدلی و مشارکت حداکثری دارد.

فاضلی با معرفی ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای شورای وحدت و شورای ائتلاف گفت: ابراهیم رئیسی کاندیدای مطرح شده از سوی این ۲ شورا است و حضور این کاندیدا زمینه رفع و دفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

وی افزود: تفکرات و کارنامه ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه برای مردم به اثبات رسیده، مبارزه با فساد را در اولویت خود دیده و در عمل ثابت کرده، بیش از ۲ هزار شرکت تعطیل شده را احیا کرده و بیشترین بارقه امید و مبارزه با فساد را در جامعه ایجاد کرده است.

فاضلی ادامه داد: در بخشی از برنامه‌های واگذاری، صنایع به اشخاص غیر مناسب واگذار شده که ناشی از عدم نظارت کافی قوه مجریه بوده و رئیسی باید بتواند این معضل را در دولت آینده حل کند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و نگاه به داخل اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت، افزود: مذاکره با کدخدایان غرب خدمت به مردم نیست اگرچه از مذاکره ابایی نیست، کسب رضایت خداوند، ولی فقیه و ملت از خصایص و اولویت‌های ابراهیم رئیسی است.

راهکار شورای وحدت برای برنامه محور بودن انتخابات بصیرت افزایی است

فاضلی تصریح کرد: نقطه قوت فضای مجازی امروز بصیرت افزایی است، شورای وحدت با ایجاد کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌های رئیسی را در قالب عکس نوشته و فایل‌های مختلف در کانال‌ها و گروه‌ها تقویت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شورای وحدت نسبت به انتخابات شورای شهر بی‌تفاوت نیست، گفت: شورای وحدت در تلاش است که لیستی از کاندیداهای اصلح تهیه کرده و آن را تأیید و پشتیبانی کند اما اولویت آن انتخابات ریاست جمهوری است.

فاضلی افزود: ستادهای انتخاباتی در شورای وحدت و ائتلاف به صورت مستقل تشکیل هستند، مسئول شورای وحدت مرید علی محمدی، مسئول شورای ائتلاف دودمان و مسئول ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی، بنکدار هستند.

وی افزود: هزینه ستادها جهادی و خودجوش تأمین می‌شود و هنوز هزینه ریالی خرج نشده است.

فاضلی با بیان موضع ابراهیم رئیسی در مورد برجام و اف. ای. تی. اف گفت: اینکه ما همه امورات را به برجام گره بزنیم خواست نظام نیست و رئیسی هم معیشت مردم را برجام وابسته نمی‌کند، از چهارچوب‌های قانونی تعیین شده برای برجام خارج نشده ولی توان داخلی را چند برابر می‌کند.

کد خبر 5223970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha