۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸

با موضوع نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین برگزار می شود؛

نشست رییس سازمان دارالقرآن با رؤسای ادارات امور قرآنی استانها

نشست رییس سازمان دارالقرآن با رؤسای ادارات امور قرآنی استانها

حجت الاسلام جامعی معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جامعی معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها فردا سه شنبه ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح و به صورت مجازی و با موضوع تبیین و ابلاغ شیوه نامه نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین خبر داد.

معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم گفت: نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح و به صورت مجازی و با موضوع تبیین و ابلاغ شیوه نامه نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین برگزار خواهد شد.

در این جلسه گزارشی از روند تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و رصدگر نورالثقلین و دوره‌های آموزشی مدیران، مدرسان و مربیان محافل خانگی قرآن، توسط معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم ارائه خواهد شد. همچنین شیوه نامه راه اندازی مراکز تربیت قرآنی نورالثقلین نیز تبیین می‌گردد. رؤسای ادارات امور قرآنی نیز در دو گروه جداگانه از ساعت ۸ الی ۱۰:۳۰ و همچنین ۱۰:۳۰ الی ۱۳ در فضای مجازی در این رویداد حضور خواهند داشت.

کد خبر 5224824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha