۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

۱۰۰۰۰ بسته معیشتی در طرح کمک‌ مومنانه در کرمانشاه توزیع شد

۱۰۰۰۰ بسته معیشتی در طرح کمک‌ مومنانه در کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه- با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ۱۰ هزار بسته معیشتی در طرح کمک‌ مومنانه در این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ۱۰ هزار بسته معیشتی در مرحله هشتم طرح کمک مومنانه در این استان توزیع شد.

سردار بهمن ریحانی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در آغاز شیوع ویروس کرونا، فضایی لطیف در ایران اسلامی همچون فضای پشتیبانی از دفاع مقدس با نمای زیباتری شکل گرفت.

وی افزود: مردم ایران با هر توان مالی در این کار خیر از هم سبقت گرفته و چهره زیبای ایران اسلامی به ویژه استان کرمانشاه را به رخ دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی کشیدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: به همت قرارگاه امام حسن (ع) سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این استان از آغاز شیوع کرونا بیش از ۳۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۲۷۰ هزار بسته دارویی، لوازم بهداشتی و بسته آموزشی، ۵۴۰ جهیزیه برای نیازمندان و میلیون‌ها بسته قرص نان از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون در طرح کمک‌های مومنانه توزیع شده است.

ریحانی خاطرنشان کرد: ۴۶۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک خیرین و افرادی که در طرح مواسات و همدلی کمک نقدی کردند، آزاد شدند.

وی با بیان اینکه طرح کمک‌های مومنانه ادامه دارد، افزود: در هفته کرامت توزیع جهیزیه برای نیازمندان و ساخت خانه‌های مددجویان بهزیستی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بزرگترین رزمایش پیشرو دانست و گفت: تمامی دشمنان قسم خورده انقلاب که در شهادت سردار سلیمانی دست داشتند، برای دلسرد کردن مردم از انتخابات متفق شدند.

ریحانی افزود: مردم با در نظر گرفتن نگاهی که دشمنان به کشور دارند و با به یاد داشتن آرمان‌های شهدای انقلاب در انتخابات شرکت کرده و با عزت و سربلندی چهره زیبای دیگری را از ایران اسلامی به نمایش می‌گذارند.

کد خبر 5226448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha