۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

گرمای اصفهان رکورد زد/ باد و گردوخاک در راه است

گرمای اصفهان رکورد زد/ باد و گردوخاک در راه است

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان امروز به ۴۱ درجه رسید، گفت: وزش باد و گردوخاک محلی از روز یکشنبه مناطق شرق و شمال استان را در می نوردد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وزش باد و گردوخاک پدیده غالب استان در روزهای آینده خواهد بود، اظهار داشت: این پدیده مناطق شرق و شمال از جمله ورزنه، شهرستان‌های نائین، اردستان، نطنز و کاشان را روزهای یکشنبه و دوشنبه به سبب ناپایداری جوی در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در از انتظار نیست، افزود: آسمان مناطق غرب و جنوب استان از جمله فریدونشهر، داران، چادگان، سمیرم، خوانسار، گلپایگان و بوئین و میاندشت تا روز سه‌شنبه صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بسیاری از مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۱ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان با بیان اینکه امسال رکورد گرمای اصفهان در ماه خرداد شکسته شد، اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5227611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha