۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

امام‌جمعه موقت سمنان:

دشمن به دنبال انتقام از نظام/نرفتن پای صندوق رای مشکلی حل نمی‌کند

دشمن به دنبال انتقام از نظام/نرفتن پای صندوق رای مشکلی حل نمی‌کند

سمنان- امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دشمن می‌کوشد تا با تحریک مردم به عدم شرکت در انتخابات از نظام انتقام بگیرد، گفت: نرفتن پای صندوق‌های رأی و عدم حضور در انتخابات مشکلی حل نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از اینکه مانند گذشته در امور ایران دخالت کند ناامید شد، ابراز داشت: از همین رو کوشید تا با هر بهانه نظام را ناکارآمد جلوه داده و آن را زیر سوال ببرد که انتخابات بهترین بهانه برای رسیدن به این اهداف شوم آن‌ها بود.

وی بابیان اینکه دشمن می‌کوشد تا با تحریک مردم به عدم شرکت در انتخابات از نظام انتقام بگیرد، افزود: عدم حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات بهترین برنامه‌ریزی برای دشمن محسوب می‌شود لذا در این برهه حساس باید حساب افراد را از نظام جدا و اگر نقدی بر دولت یا افرادی وارد است آن را به‌پای نظام نباید نوشت.

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه قهر از انتخابات و نرفتن پای صندوق‌های رأی مشکلی را حل نمی‌کند، ابراز داشت: برای حل چالش‌های کشور می‌بایست به دنبال انتخاب فردی بود که سوابق خوبی در عمل‌گرایی و دین‌داری داشته باشد و همه افراد جامعه باید دیگران را به این دو موضوع فوق توصیه کنند.

عبدوس به رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی و زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام زمان (عج) ازجمله مهم‌ترین محوریت برنامه‌های امام راحل بود که امروز نیز اقتدار نظام در همین مسیر باید تداوم یابد.

وی بابیان اینکه حفظ نظام بسیار مهم و از اوجب واجبات است، چراکه با مشقت فراوان به‌دست‌آمده، افزود: پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ سرمنشأ حرکتی بود که پایه‌های جمهوری اسلامی را تشکیل داد، اسلام، مردم، و رهبری سه کلیدواژه‌ای بود که توانست سرآغاز قیامی باشد که تا امروز هیچ قدرتی در جهان نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد کند.

کد خبر 5227718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha