۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۵۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله:

حضور ملت ایران در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه‌ها دشمنان است

حضور ملت ایران در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه‌ها دشمنان است

اراک- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز حضور ملت در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ماشاء‌الله عبدی عصر چهارشنبه در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله با اشاره به مسئله انتخابات اظهار داشت: عدم حضور مردم در صحنه یکی از بزرگترین تهدیدات جامعه محسوب می‌شود که نمونه‌های آن را در تاریخ به وضوح مشاهده کردیم و امت اسلام همواره از این مسئله ضربه خورده است.

وی ادامه داد: امروز ملت انقلابی ایران برای فتح قله‌های بلند و تحقق اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نیازمند یک رئیس جمهور ولایتمدار، انقلابی و جهادی هستند و انتخابات ۲۸ خرداد ماه بزرگترین فرصت است که ملت باید برای انتخاب یک رئیس جمهور ساده زیست، مردمی و خدمتگذار در صحنه حاضر شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه خنثی کننده تهدیدات دشمنان است و آن چیزی که کار را تمام می‌کند میدان است و عرصه‌های نقش آفرینی در میدان متفاوت است و روزی ملت ایران در دفاع مقدس با حضور در میدان، تهدیدات دشمن را شکست می‌دهند و روزی ملت ایران در صحنه‌های دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و امروز حضور ملت در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

عبدی اظهار کرد: یکی از مسائلی که در انقلاب اسلامی همواره مهم بوده حضور مردم در صحنه است و اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند خودشان می‌توانند در سرنوشت خود اثرگذار باشند.

وی ادامه داد: مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در طول این سال‌ها با برگزاری انتخابات‌های مختلف همواره تقویت شده و انقلاب اسلامی را در طول این سال‌ها برای رسیدن به اهداف و مقصد نهایی پشتیبانی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در پایان بیان کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه و خصوصاً موفقیت ملت مظلوم فلسطین در جنگ ۱۲ روزه بسیار امیدبخش است و موفقیت‌های جبهه اسلام در ۲۸ خرداد ماه تکمیل خواهد شد و برگ زرینی در تاریخ ملت ایران می‌افزاید.

کد خبر 5231299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha