۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱

فرماندار قرچک:

وعده‌های انتخاباتی نامزدهای قرچک در حیطه وظایف شورای شهر باشد

وعده‌های انتخاباتی نامزدهای قرچک در حیطه وظایف شورای شهر باشد

قرچک- فرماندار قرچک گفت: وعده‌های انتخاباتی نامزدهای قرچک در حیطه وظایف شورای شهر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی وزارت کشور، تمامی روند مربوط به فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک اجرایی شده و یا در حال اجراست و از فردا نیز تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز خواهد شد و ۱۰۳ کاندیدا برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرچک به رقابت می‌کنند.

خطیبی افزود: کاندیداهای محترم بایستی به قوانین شورای شهر و مدیریت شهری مسلط باشند و طوری عمل کنند که اعتماد مردم به نهاد شورا تقویت شود.

وی بیان داشت: انتخابات شورا فرصتی پدید آورده تا پارلمان و مدیریت محلی جان تازه بگیرد که هم بایستی کاندیداها از این فرصت برای خدمت بهتر به مردم منطقه استفاده کنند و هم مردم بایستی تلاش کنند با انتخاب اصلح بستر لازم برای توسعه بیشتر شهرستان فراهم شود.

فرماندار قرچک با اشاره به اینکه وظیفه شورا، برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری برای توسعه و آبادانی شهر است تا با فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار، سطح اشتغال، رفاه و زیرساخت‌ها و برخورداری از امکانات فرهنگی، اقتصادی و … بیشتر شود گفت: کاندیداها در وعده‌های انتخاباتی دقت کنند که وظیفه شورا ارائه خدماتی همچون مبلمان شهری، آسفالت کوچه، خیابان و … نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اثربخش به کمک دولت بیایند تا در رفع مشکلات مردم تسریع شود.

خطیبی عنوان داشت: قرچک به دلیل نزدیکی به تهران، وجود نخبگان و … دارای پتانسیل‌های زیاد اقتصادی و فرهنگی است و همچنین این شهرستان به دلیل برخورداری از قومیت‌های متنوع «ایرانی کوچک» لقب گرفته که نامزدهای شورای شهر باید از این ظرفیت نیز به نحو احسن استفاده کرده و آن را عامل وحدت شهرستان بدانند و از ایجاد تنش‌ها و درگیری‌های قومیتی خودداری کنند.

وی گفت: دشمنان نظام با هدف جلوگیری از پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران است در پی این هستند که آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق نشود و برگزاری انتخاباتی باشکوه، سدی محکم در برابر اصابت ترکش‌ها و توطئه‌های دشمنان به کشور است، پس هر ایرانی و دلسوز وطن ضمن مشارکت در انتخابات بایستی دیگران را نسبت به این امر ترغیب کرده و روشن‌گری کند.

فرماندار قرچک افزود: با برگزاری انتخابات فرد یا افرادی برای حضور در مسئولیت‌های سنگین حضور می‌یابند، اما مهم‌تر این است که رأی و مشارکت ما به منزله تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری و بیعت مجدد با شهدای والامقام است.

کد خبر 5231563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      احتراماً ایجاد معاونت املاک و مسکن در شهرداریها