۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۲۰

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

ظرفیت‌های گردشگری و گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است

ظرفیت‌های گردشگری و گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است

یاسوج- حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ظرفیت‌های گردشگری، گیاهان دارویی، جنگل‌های بلوط و آبزی پروری در کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در گفتگو با مردم کهگیلویه و بویراحمد از شبکه استانی دنا افزود: نقش مردم در تغییر و ایجاد توسعه در هر منطقه بسیار مهم و چشمگیر است.

امیدواریم با شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران جهادی و کارآمد بتوانیم زمینه‌های رشد و توسعه این استان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه با توکل به خداوند و انتخاب فرد اصلح زمینه‌های پیشرفت و تعالی استان و کشور فراهم می‌شود، گفت: مردم و عشایر این استان در زمان دفاع مقدس خدمات بی نظیری را به انقلاب ارائه و در هر کوی و برزن در پشتیبانی از انقلاب احساس مسئولیت کردند.

وی بیان داشت: تقدیم هزار و ۸۰۰ شهید به انقلاب نشان از تعهد این مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری، گیاهان دارویی، جنگل‌های بلوط و آبزی پروری در کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است، گفت: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های لازم برای توسعه این ظرفیت‌ها مهیا شود و رفع مشکل بیکاری با توسعه صنعت گردشگری، آبزی پروری، کشاورزی، دامداری و باغداری در دستور کار دولت بنده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت کشاورزی بی نظیری برخوردار است و باید صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی در این استان را توسعه دهیم، چرا که در صورت توسعه صنایع تبدیلی می‌توانیم شاهد رشد کشاورزی و باغداری در این استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رهاورد توسعه کشاورزی را کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید دانست و گفت: در سفر سال گذشته به این استان با نشست‌هایی که با مسئولان و مردم این استان برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که با کمک همین مردم، جوانان، نخبگان و فرهیختگانِ بومی، زمینه‌های توسعه این استان فراهم شود و ما می‌توانیم از جنگل‌ها، طبیعت و معادن این استان درآمدزایی مطلوبی داشته باشیم و از این ظرفیت‌ها همچون درآمد نفت بهره برداری شود.

کد خبر 5231874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha