۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵

وزیر صمت خبر داد؛

رشد ۸ درصدی صنعت در سال گذشته/ اکتشاف معادن در جنوب کرمان

رشد ۸ درصدی صنعت در سال گذشته/ اکتشاف معادن در جنوب کرمان

کرمان - وزیر صمت گفت: در شرایط کرونا سال گذشته در زمینه صنعت ۸ درصد رشد داشته‌ایم که اتفاق خوبی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی صبح جمعه در دیدار با حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: خوشحال هستیم که با کمک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدلی و نشاط خوبی در استان در راستای کار و اشتغال ایجاد شده است چرا که زمینه انجام کار، وجود همدلی است که در استان محقق شده است.

وی افزود: در جنوب استان کرمان برنامه‌های خوبی در حوزه صنعتی اتفاق افتاده است، معادن خوبی در حال اکتشاف هستند که فعال خواهند شد. در سالیان گذشته فقط یک معدن فعال در منطقه داشتیم اما در حال حاضر معادن مختلفی اکتشاف شده و در حال فعالیت هستند. در این راستا اولین معدن کنسانتره در جنوب فعال شده است، در روز گذشته معدن طلا را افتتاح کردیم و معادن دیگری نیز وجود دارد که در حال کشف هستیم.

وزیر صمت اظهار داشت: معادن سنگ آهن، کرومیت و تیتانیوم را نیز در جنوب استان داریم لذا حتماً اگر مدیریت و هم زبانی باشد، منطقه جنوب استان می‌تواند پیشرفت‌های خوبی داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که در خصوص اقتصاد مقاومتی قلعه گنج شروع خوبی داشته است اما متأسفانه آقای فتاح خوب عمل نکرده است که جا دارد به این موضوع رسیدگی شود، افزود: شرکت مس به عنوان معین در رودبار جنوب منصوب شده است اما کم کاری داشته است که باید تعیین تکلیف شود.

رزم حسینی اظهار کرد: در حوزه معادن اتفاقات خوبی افتاده است، در شرایط کرونا سال گذشته در زمینه صنعت ۸ درصد رشد داشته‌ایم که اتفاق خوبی بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با کمک اصحاب رسانه همدل و کمک مسئولین اتفاقات خوبی به خصوص در حوزه صنعت و معدن در استان رقم بخورد.

کد خبر 5231998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha