۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱

گزارش میدانی مهر از واپسین روزهای تبلیغات انتخاباتی شیراز؛

تبلیغات رنگارنگ؛ وعده‌های قشنگ/ بازار وعده «توسعه شیراز» گرم است

تبلیغات رنگارنگ؛ وعده‌های قشنگ/ بازار وعده «توسعه شیراز» گرم است

شیراز- نامزدهای انتخابات شورای شهر شیراز در میدان تبلیغات این روزها وعده های شیرین و قشنگی می دهند. بررسی ها نشان می دهد که اکثر وعده ها حول محور توسعه شهر شکل گرفته است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تا ماراتن نفس‌گیر انتخابات تنها سه روز باقی‌مانده است؛ ماراتنی که جلوه‌های متنوعی از تبلیغات کاندیداها را به نمایش می‌گذارد. خیابان‌های شهرستان شیراز این روزها میزبان بیلبوردهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی است.

در واپسین روزهای گرم خرداد، قامت درختان سر به فلک کشیده شیراز محلی برای نصب وعده‌های شیرین و دل‌چسب نامزدهای انتخاباتی شده است تا از شکوه سبزشان، نردبان محکمی را برای رسیدن به ساختمان شورای شهر شیراز بسازند.

در این کارزار سیاسی که همه خود را شایسته خدمتگزاری می‌دانند، تبلیغات رنگ‌به‌رنگ نامزدهای بی‌شمار شورای شهر شیراز دیدنی است. همه و همه به دنبال توسعه هستند و با ریخت‌وپاش‌های گزاف و هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات، خود را خادم ملت معرفی می‌کنند.

فضای مجازی که کانون اصلی تبلیغات شده است به گونه‌ای که این روزها میزبان شبکه اجتماعی با تصاویر و کلیپ‌های زیادی از نامزدهاست که دست‌به‌دست می چرخد.

اما آنچه مسلم است، مردم در این میان به دنبال افراد شایسته و اصلح هستند تا با انتخابشان حکم واقعی خدمتگزاری را به آنان اعطا کنند.

این روزها از هر گوشه و کنار این استان پهناور، همایش‌های انتخاباتی کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود که با حضور چهره‌های ملی و استانی در قالب مناسبات تقویمی همچون دهه کرامت و جشن دختران رأی اولی در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختران و… در استان فارس همراه است و تنور انتخابات در این استان را گرم‌تر کرده و نامزدها نیز از هر فرصتی برای جلب نظر مردم استفاده می‌کنند.

تبلیغات رنگارنگ؛ وعده‌های قشنگ/ بازار وعده «توسعه شیراز» گرم است

در ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شیراز مرکز استان فارس ۳۸۴ داوطلب کاندیداتوری شورای شهر شده و با هم وارد میدان رقابت شده‌اند.

تب‌وتاب انتخابات در سایر شهرستان‌های فارس در واپسین روزهای تبلیغات به اوج خود نزدیک شده و نامزدها با وعده‌های قشنگ و دل‌چسب به دنبال رسیدن به صندلی‌های سیزده‌گانه شورایی در شیراز و در سایر شهرستان‌ها هستند.

همچنین هواداران نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها به طور شبانه‌روزی در تلاش هستند تا گوی سبقت را از دیگری ربوده و به اهداف خود نزدیک شوند.

سفرهای استانی برخی از نمایندگان و هیئت‌رئیسه مجلس به شهرستان‌ها، تشکیل ستادهای متنوع از سایر نامزدها برای انتخابات ریاست جمهوری نیز اذهان مردم را به تکاپو انداخته است و نقش مناظرات تلویزیونی نیز سهم زیادی را در انتخاب مردم داشته است.

ایستگاه‌های اتوبوس، دیوارها تا تنه درختان شهر محل مناسبی برای نصب بنرهای تبلیغاتی نامزدها شده و اکثریت پوسترها شعار توسعه را یدک می کشند که امید است این شعارها عملی شود و این وعده‌های نشسته بر پوسترها با باد در آسمان نلغزد و هم نشین جاروی پاکبانان شهر نشود.

به گزارش مهر، در جنوب فارس نیز تب و تاب انتخابات بیشترشده و هواداران در تکاپو هستند. همایش اجتماع بزرگ طرفداران آیت الله رئیسی در داراب نیز با حضور دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده تهران برگزار شد.

در جای جای نقاط پهناور فارس این روزها تنور انتخابات گرم است. امید است مردم کشورمان با مشارکت حداکثری خود در پای صندوقهای رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ این نظام و انقلاب ارزشمند از خود به جای بگذارند.

کد خبر 5235232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha