۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

پیام ستاد دانشگاهیان رئیسی در اصفهان برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰

پیام ستاد دانشگاهیان رئیسی در اصفهان برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰

اصفهان - ستاد دانشگاهیان حجت الاسلام رئیسی در استان اصفهان برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ این نامزد ریاست جمهوری پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد دانشگاهیان حجت الاسلام رئیسی در استان اصفهان به مناسبت پیروزی این نامزد ریاست جمهوری در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید...

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت شما دانشگاهیان عزیز و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع) برای اولین بار در تاریخ سیاسی ایران جنبش استادی کشور به مدیریت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، در زمستان گذشته مبتکر و پیشران دعوت از شخصیتی حوزوی و دانشگاهی حجت الاسلام رئیسی برای حضور در عرصه انتخابات خطیر ریاست جمهوری شد.

این حرکت فرخنده که با مشارکت گروه‌ها و جریانات حامی انقلاب در بهار امسال شکوفه داد، نیازمند آبیاری و پاسداری برای به ثمر نشستن در تابستان‌های آینده انقلاب است و این مهم برای استادان جز با حمایت علمی و عملی این دولت کریمه همراه نخواهد شد، اگر تا دیروز می‌گفتیم «هر استاد یک ستاد» امروز باید بگوییم «هر استاد یک رسانه»؛ رسانه‌ای که هم منتقل کننده نظرات عالمانه و کارشناسانه دانشگاهیان در زمینه راهبردها و راهکارهای حل مشکلات پیش رو است وهم انتقال دهنده زحمات و خدمات دولت جهادی به مردم است و از همه مهم‌تر خنثی کننده مکاید و ترفندهای جریان رسانه‌ای زخم خورده لیبرال و غرب‌گرا خواهد بود.

ضمن تبریک مجدد این پیروزی خجسته به رهبر عزیز، ملت شریف و دولت جدید و خدا قوت به همه شما فرماندهان عالی جنگ نرم که با مجاهدت شبانه روزی خود این برگ زرین را به تاریخ انقلاب افزودید. امیدواریم این اتفاق مبارک زمینه ساز تمدنی ظهور منجی عالم بشریت باشد.»

کد خبر 5240269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha