۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ با وجود ادعای طرفداری از حقوق بشر، بر نقض حقوق بشر در دیگر کشورهای جهان ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران این شهید که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد، گفت: از ۶ تا ۱۲ تیر هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی به شخصیت والای دکتر بهشتی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان برای اینکه به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه و آسیب بزنند شهید دکتر بهشتی را که شخصیتی علمی، معنوی، سیاسی و اجتماعی داشت به شهادت رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های مربوط به گرامیداشت این هفته مهم و اثرگذار را تحت الشعاع قرار داد که امید است با فروکش کردن این بیماری منحوس، امسال برنامه‌ها و تجمعات میدانی در نظرگرفته شده است.

ناصر تاکید کرد: باید حوادث و اتفاقاتی را که در گذشته از سوی دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و جهانخوار برای کشورمان ایران روی داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بسیار مهم است و شیطان بزرگ همواره دم از حقوق بشر می‌زند در حالی که خود بزرگترین دشمن بشریت است.

ناصر با بیان اینکه آمریکا در حق و حقوق بسیاری از کشورهای جهان ازجمله جمهوری اسلامی ایران اجحاف کرده است، افزود: این موضوع هرگز از ذهن تاریخ، مردم ایران و دیگر کشورهای تحت ستم پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: همه ساله تیر ماه یادآور اتفاقات بسیار مهمی است که به دست آمریکای سلطه طلب و ستیزه جو علیه کشور و ملت ایران رخ داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بات بیان اینکه امروز هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده و بدتر از این نیز خواهد شد، گفت: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ با وجود ادعای طرفداری از حقوق بشر، تاکنون بر نقض حقوق بشر در دیگر کشورهای جهان ادامه می‌دهد.

ناصر افزود: شیطان بزرگ دشمن اصلی مکتب تشیع است و آمریکای فریبکار همواره دشمن بوده و خواهد بود و در واقع هدف شیطان چیزی جز کینه، نفرت و دشمنی نیست.

کد خبر 5242769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha