۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹

در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

حواشی صعود تیم فوتبال شهرداری همدان را یک هفته به تأخیر انداخت

حواشی صعود تیم فوتبال شهرداری همدان را یک هفته به تأخیر انداخت

همدان - در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار پر حاشیه برابر ویستا توربین تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز در تهران به مصاف تیم ویستا توربین تهران رفت.

بازیکنان شهرداری همدان برای قطعی کردن صعود خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور و ویستا توربین برای زنده نگاه داشتن شانس صعود به پلی‌آف برای کسب سه امتیاز قدم به میدان مسابقه گذاشته بودند.

یکی از اتفاقاتی که در این بازی شکل گرفت، تغییر کوبل داوری در شب بازی بود که سبب به وجود آمدن شبهاتی شده بود.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این دیدار با محرومیت کاپیتان حسین کاظمی و مصدومیت امیر ابراهیم بیگی و ساسان جعفری‌کیا با ترکیب محمد صابری زاده، علی فراهانی، مجید شعبانی، پیمان حشمتی، محمد عباس تبار، امیرحسین پورقاسمی، محمد بی راوند، امیر محمد نسایی، مهدی خلج، آرمین طلایی منش و میثم زمانی به میدان رفت.

در ترکیب تیم ویستا توربین تهران نیز عرفان پورهاشمی، محمد حمدی نژاد، محسن ورزکار، عارف سیفی، میثم عبدالله بخش، مسعود غفاری، وحید سروری، حامد اکبری، مرتضی حسینی، جهانگیر عسگری و مرتضی نگهداری بازی می‌کردند.

با شروع نیمه نخست مسابقات بازی در دقیقه ۳ اشتباه دروازه‌بان و مدافع شهرداری همدان باعث شد تا خیلی زود ویستا توربین توسط مرتضی نگهداری به گل برسد، همین گل زود هنگام باعث شد تا نظم و شیرازه تیم فوتبال شهرداری همدان بر هم بریزد و در دقیقه ۲۷ باز هم بر روی اشتباه انفرادی مدافع شهرداری همدان گل دوم ویستا توربین را باز هم و مرتضی نگهداری به ثمر برساند.

بعد از گل دوم ویستا توربین تیم فوتبال شهرداری همدان که همه چیز را از دست داده می‌دید، حملات گسترده خود را بر روی دروازه ویستا طراحی کرد و در چندین صحنه موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کرد که با بی دقتی مهاجمان این موقعیت به راحتی از دست رفت.

در یک صحنه کاملاً مشکوک نیز داور مسابقه از یک خطای کاملاً مشکوک بر روی بازیکن شهرداری همدان در محوطه جریمه ویستا توربین تهران گذشت تا یک پنالتی مسلم به ناحق از شهرداریچی‌ها گرفته شود.

نیمه اول با همان نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید، با شروع نیمه دوم مسابقه تیم فوتبال شهرداری همدان از همان دقایق ابتدایی نبض بازی را در دست گرفت و کاملاً سوار بر توپ و میدان بود.

حملات پیاپی شهرداریچی‌های هگمتانه در دقیقه ۶۳ توسط آرمین طلایی منش بالاخره به بار نشست تا فاصله به حداقل برسد، بعد از گل باز هم تیم فوتبال شهرداری همدان از پا ننشست و حملات خود را ادامه داد، اما حواشی کنار زمین و از جریان انداختن مداوم بازی توسط ویستا توربین تهران سبب شد تا جو بازی متشنج شود، داور مسابقه در این نیمه تا توانست بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقایق پایانی مسابقه که داور تنها چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، خطای شدیدی بر روی امیرحسین سوری، مهاجم تیم فوتبال شهرداری همدان صورت گرفت که داور به راحتی از آن گذشت، اما در همین بازیکن شهرداری همدان برای دقایق تنفسش متوقف شد که آمبولانس و دکتر ۲ تیم با اقدامات به موقع این بازیکن را احیا کردند، اما داور در همین صحنه در حالی که دقایق زیادی از مسابقه باقی مانده بود سوت پایان را زد.

در نهایت این دیدار پرحاشیه با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید، با پیروزی تیم‌های ویستا توربین تهران و مس نوین کرمان در این هفته اختلاف این ۲ تیم با صدر جدول به پنج امتیاز رسید.

در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با ۴۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ویستا توربین تهران و مس نوین با ۴۱ امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند.

تیم فوتبال شهرداری همدان چهارشنبه ۹ تیر ماه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم امید گناوه است و پیروزی در این دیدار صعود تیم فوتبال شهرداری همدان را قطعی خواهد کرد.

کد خبر 5243437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha