۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱

در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

تاکید استاندار گیلان بر پیگیری مجدانه طرح‌های نیمه تمام

تاکید استاندار گیلان بر پیگیری مجدانه طرح‌های نیمه تمام

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه زیر ساختی در استان، گفت: پروژه های نیمه تمام باید مجدانه پیگیری و تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه حضور آگاهانه و بیش از متوسط کشوری استان در انتخابات برگ زرینی در افتخارات ما است، گفت: مشارکت حداکثری علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان، نشان داد در سایه تبعیت از رهبری و وحدت می‌توان در راستای توسعه کشور گام‌های بلندی برداشت.

استاندار گیلان با اشاره به دو حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سرباز معلمان، تصریح کرد: خدمت به مردم اندیشه‌ای والا برای ارائه بهترین‌ها به ولی نعمتان انقلاب است البته مسئولیت فرصتی برای خدمت است که باید قدر دانسته شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات چشمگیری در راستای توسعه گیلان انجام شده است، افزود: در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی پروژه‌های مهمی انجام شده که تعدادی از آن در هشت سال اخیر اتفاق افتاده و البته پروژه‌های نیمه تمام دیگر نیز در دست اقدام است که باید مجدانه پیگیری شود.

زارع اتصال گیلان به راه آهن سراسری را آرزوی مردم دانست که در عرصه‌های ملی و بین المللی تأثیر گذار است، ادامه داد: شاخص‌ها نشان می‌دهد پس از پیروزی انقلاب شاهد رشد قابل توجهی بودیم اما نباید به آن بسنده کرد.

استاندار گیلان با اشاره به بحران آب استان، گفت: اعتبارات خوبی از سوی وزارت کشور برای حل مشکل کم آبی استان اختصاص یافته که بخش اول آن دریافت شده و قول مساعد مبنی بر ابلاغ بخش دوم این اعتبار نیز گرفته شده است تا کشاورزان با دشواری کمتری فصل زراعی را سپری کنند.

وی با تأکید بر ضرورت صرفه جویی انرژی برق، تصریح کرد: ضمن توصیه به مسئولان جهت رعایت صرفه جویی، از مردم درخواست می‌کنم که در ساعات اوج مصرف، اوضاع را مدیریت کنند.

زارع با بیان اینکه از سال گذشته اعتبارات پسماند رشد قابل توجهی داشته است، افزود: مدیریت پسماند روستایی نیز از طرح‌های خوبی است که به صورت پایلوت در استان اجرا شده و قرار است در کشور نیز اجرایی شود.

استاندار گیلان تقویت ماشین آلات استاندارد و اضافه شدن آن به شهرداری‌ها را راهکاری مؤثر در حل مسئله پسماند دانست.

کد خبر 5244472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha