۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۵

در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه انجام شد

افتتاح سامانه دادرسی الکترونیک در یکی مجتمع شورای حل اختلاف تهران

افتتاح سامانه دادرسی الکترونیک در یکی مجتمع شورای حل اختلاف تهران

سامانه دادرسی الکترونیک با حضور حجت الاسلام صادقی در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه در مجتمع شهید حججی (شهر ری) شورای حل اختلاف استان تهران شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ایام موفور السرور ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و پنجمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه سامانه دادرسی الکترونیک با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و مهدوی معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و دیگر مقامات و مسئولین قضائی در مجتمع شهید حججی (شهرستان ری) شورای حل اختلاف استان تهران مورد بهره برداری قرار گرفت. از این پس هم وطنان عزیز می‌توانند از طریق این سامانه اموراتشان را در شوراهای حل اختلاف استان تهران به انجام برسانند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل یادآوری کردند جنایت هفت تیر توسط منافقین نابخشودنی است و امروز باید جوانان ما فراموش نکنند که این منافقین چه جنایات کثیفی در سال‌های اول انقلاب انجام دادند که امروز در غرب دارند چهره این افراد را بزک می‌کنند. این قاتلان را افرادی که امامان ما را در محراب نماز به شهادت رسانند هر کس را در راه اسلام، راه امام و راه مکتب انقلاب دیدند می‌کشتند و امروز جور دیگری وانمود می‌کنند که داعشی ها همان کار را می‌کنند و ما باید به عنوان وارث این خون‌ها که به پای انقلاب و قوه قضائیه ریخته شده قدر بدانیم تا این جنایات دیگر تکرار نشود. یادمان نرفته در خصوص لایحه قصاص چه‌ها کردند و امام راحل (ره) در مقابل آنها ایستاد. ما وارث این دستگاه قضائی هستیم و وظیفه داریم امروز با تواضع سخن مردم را بشنویم تا حس کنند که کارشان به انجام می‌رسد تا به ما اعتماد کنند. توسعه الکترونیک کارها و استفاده از دانش روز یکی از راهکارها برای رسیدگی سریع‌تر و سهل تر به کار مردم است. معاون محترم قوه قضائیه در پایان این مراسم از دادگستری شهرستان ری بازدید بعمل آوردند.

کد خبر 5244757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha