۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۳۲

استاندار خوزستان تأکید کرد؛

لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپو شده در انبارهای خوزستان

لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپو شده در انبارهای خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان بر تعیین تکلیف سریع اجناس و کالاهای دپو شده در انبارهای این استان در راستای تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب‌دیده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خوزستان از هدررفت برخی اجناس فاسدشدنی در انبارها به دلیل بروکراسی‌های غیرضروری و یا تعلل مدیران انتقاد شدیدی کرد و گفت: قابل‌قبول نیست که اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم در این شرایط سخت اقتصادی در مدت طولانی دپو شود و یا در انبارها از بین برود و این در حالی است که برخی نیازمندان در تأمین مایحتاج روزانه خود ناتوان هستند.

وی با تأکید بر اینکه اجناس و کالاهای موجود در انبارها باید در اسرع وقت و با حذف بروکراسی‌های غیرضروری در اختیار مردم قرار داده شوند، افزود: در این شرایط سختی که به دلیل جنگ اقتصادی و شیوع کرونا بر زندگی مردم حکم‌فرما شده است نباید کسب‌وکار مردم مانع‌تراشی و سخت‌گیری شود و باید تا جای امکان تسامح لحاظ شود و جایی که امکان‌پذیر است، قوانین و آئین‌نامه‌ها به نفع مردم تفسیر شود.

کد خبر 5248131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سلطان یاقوت IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 0
      ما یه شرکت واردات و صادرات کالا هستیم که مدتهاست با این موضوع دست و پنجه نرم می کنیم.از مسولان خواهش می کنم که این مسائل رو مرتفع کنند تا پروسه واردات کالا مخصوصا در این اوضاع نا به سامان کرونایی نظم و قاعده خاصی به خودش بگیره.