۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

شوراها در انتخاب شهردار ودهیار اسیر جریان‌های سیاسی نشوند

شوراها در انتخاب شهردار ودهیار اسیر جریان‌های سیاسی نشوند

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه شوراها در انتخاب شهردار و دهیار اسیر جریان‌های سیاسی نشوند گفت: شورا مستقل است و نباید تن به خواسته های نا به حق بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی ظهر شنبه در جلسه آموزشی منتخبین شوراهای شهر و روستا با اشاره به اینکه تدوین برنامه چشم انداز برای اداره شهر و روستا باید در صدر برنامه‌های منتخبین شوراها در استان تهران باشد اظهار داشت: منتخبین شوراها وقت جدی برای مراجعات مردم بگذارند اما این کار نیاید مانع برنامه ریزی برای شهر و روستا شود.

چراغعلی با اشاره به اینکه این اراده در معاونت عمرانی استانداری تهران وجود دارد که تمام قد در کنار شوراها باشد گفت: مردم در شرایط سخت اقتصادی به شوراها اعتماد کردند و باید این اعتماد را پاس بداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه جلسات مستمر و آتی برای کلاس‌های آموزشی شوراها برگزار می‌شود و این برنامه در دستور کار است افزود: تا زمان تحلیف منتخبین شوراهای شهر و روستا برنامه داریم تا سقف ۱۰۰ ساعت کلاس آموزشی برگزار شود.

چراغعلی تاکید کرد: منتخبین شوراهای شهر و روستا در زمینه انتخاب شهردار ودهیار هرگز اسیر خواسته‌های نابحق برخی افراد و جریانات سیاسی نشوند چراکه شورا مستقل است.

کد خبر 5254555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha