۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران:

۱۳۰ کارگاه تخصصی برخط ویژه کودکان در مازندران برپا شد

۱۳۰ کارگاه تخصصی برخط ویژه کودکان در مازندران برپا شد

ساری- مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری ۱۳۰ کارگاه تخصصی برخط ویژه تابستان در رشته های مختلف برای کودکان و نوجوانان در این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی یزدان‌شناس اظهار داشت: دوره‌های تخصصی برخط این کانون ویژه تابستان با هدف ایجاد و توسعه مهارت‌های فرهنگی هنری و مهارت‌های زندگی به صورت مجازی با ۱۳۰ عنوان در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی آغاز به کار کرد.

وی گفت: این کارگاه‌ها در بستر فضای مجازی به نشانی Mazandaran.kpf.ir از ۱۹ خرداد با حضور مربیان کانون و مدرسان غیر کانونی و حضور نزدیک به ۸۰۰ علاقه‌مند در گروه‌های متعدد سنی در رشته‌هایی شامل قصه گویی و اجرا، داستان‌نویسی، شعر، پویانمایی، نجوم، عکاسی، بازیگری، فیلم سازی، نمایشنامه نویسی، مهارت خوش بینی، مهارت خودباوری، ساخت عروسک نمایشی، نقالی، خوشنویسی، نقاشی، کاردستی، اوریگامی، سرود، موسیقی، صنایع دستی و … برگزار شده است و فراگیران پس از پایان دوره گواهی دوره را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: از اوایل تیرماه ثبت نام این کارگاه‌ها در نشانی اعلام شده شروع شد وهنرجویان پس از ثبت نام و انتخاب دوره‌های مورد علاقه خود با حضور در سامانه مزبور در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

کد خبر 5255580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha