۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳

وعده پاداش به آزادکار المپیکی؛

هیأت کشتی استان تهران دست به جیب می‌شود

هیأت کشتی استان تهران دست به جیب می‌شود

متولیان کشتی استان تهران وعده دادند تنها کشتی گیر المپیکی پایتخت درصورت کسب مدال در توکیو پاداش ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حسین خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی ایران در المپیک توکیو خواهد بود که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، راه پر فراز و نشیبی را طی کرد.

به هر حال این آزادکار باتجربه و عنوان دار توانست نظر کادر فنی را جلب کرده و با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز مسیر انتخابی در لیست مسافران المپیک قرار گیرد.

در همین راستا هیأت کشتی استان تهران اعلام کرده اگر حسین‌خانی بتواند در المپیک توکیو به مدال برسد، پاداش ۵۰ میلیونی دریافت خواهد کرد.

حسین خانی در حالی به دوبنده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک رسید که توانست یونس امامی را در میادین مختلف انتخابی داخلی و خارجی پشت سر بگذارد و به عنوان برترین فرد این وزن معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو را رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در ۶۵ کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5256742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha