۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۲۶

استاندار خراسان شمالی:

انسجام اجزا حاکمیت خراسان شمالی موجب مشارکت بالا در انتخابات شد

انسجام اجزا حاکمیت خراسان شمالی موجب مشارکت بالا در انتخابات شد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشارکت ۶۴ درصدی مردم استان در انتخابات، گفت: انسجام و هم افزایی اجزا حاکمیت خراسان شمالی موجب این موفقیت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی عصر پنج شنبه در جلسه مشترک رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام اجزای حاکمیت استان نسبت به مسائل مختلف فارغ از هر نوع جناح و گرایش سیاسی به بلوغ فکری و همفکری رسیده اند.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: اتحاد و انسجام بین تمام اجزای حاکمیت استان موجب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی کسب رتبه دوم کشوری در مشارکت مردمی در انتخابات ۲۸ خرداد را اتفاقی ندانست و تصریح کرد: تمام این تشکیلات در استان‌ها وجود داشت اما چنین انسجام و هم افزایی در این استان اتفاقی نیست که منجر به بروز این رخداد بزرگ شد.

شجاعی خاطر نشان کرد: اساسی‌ترین وجه دل خوشی دشمنان به موضوع انتخابات بر می‌گردد تا بتوانند اساس و پایه آن را تغییر دهند که خوشبختانه تاکنون با سپر بزرگ مردم و حاکمیت مواجه شده اند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به سه فاکتور اصلی در پیروزی و تداوم انقلاب اشاره داشت و گفت: ارزش‌های دینی، وجود رهبری و مردم در این کشور در هیچ نظام سیاسی دنیا دیده نمی‌شود و این عوامل رمز اصلی تداوم این انقلاب است.

کد خبر 5258797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha