۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰

آموزش نسخه نویسی الکترونیک به پزشکان غیر طرف قرارداد

آموزش نسخه نویسی الکترونیک به پزشکان غیر طرف قرارداد

سرپرست اداره رسیدگی به اسناد سرپایی اداره کل بیمه سلامت استان تهران، آموزش نسخه نویسی الکترونیک به پزشکان غیر طرف قرارداد را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی جعفریان گفت: با توجه به لزوم اجرای برنامه ششم توسعه و از جمله موارد مطابق با برنامه‌های اجرایی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک طی هفته جاری ۲۴ دوره آموزشی از طریق ویدئو کنفرانس – وبینار‏- برای پزشکان غیر طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت استان تهران برگزار گردید.

وی افزود: با توجه به اجرای پروژه حذف چاپ دفاتر کاغذی بیمه شدگان از اردیبهشت ماه سال جاری و سهولت دسترسی پزشکان و مؤسسات به نرم افزارهای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و همچنین آشنایی پزشکان غیر طرف قرارداد با نحوه نسخه نویسی الکترونیک، تعداد ۲۴ جلسه آموزشی فشرده برای پزشکان غیر طرف قرارداد برگزار گردید.

جعفریان گفت: مدت زمان هر کدام از این کلاس‌های آموزشی یک ساعت بوده و در طی این دوره آموزشی تعداد هزار پزشک در سطح استان تهران که با سازمان بیمه سلامت ایران قرارداد همکاری نداشتند در این کلاس‌ها شرکت نمودند و آموزش‌های لازم به آنها داده شد.

وی اضافه کرد: در مجموع تعداد ۴ هزار پزشک غیر طرف قراردادی که اعلام آمادگی کرده‌اند از طریق تماس تلفنی همکاران اداره کل بیمه سلامت استان تهران و در گروه‌های فضای مجازی، آموزش نحوه استفاده از نرم افزار نسخه نویسی دیده اند و به سوالات احتمالی آنها پاسخ داده شده است.

سرپرست اداره اسناد سرپایی بیمه سلامت استان تهران ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک تمامی پزشکان طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد در سطح استان تهران آموزش‌های لازم جهت اجرای این طرح مهم را دیده باشند و بیمه‌شدگان به راحتی بتوانند از این امکان ارزنده بهره مند گردند.

کد خبر 5261554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha