۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان تأکید کرد؛

غنی سازی برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و همکاری بسیج

غنی سازی برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و همکاری بسیج

رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به تشکیل بسیج کتابداران در راستای گسترش جهادی فرهنگ مطالعه، گفت: باید با همکاری بسیج در راستای غنی سازی برنامه ها با محوریت کتاب گام برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پریسا کرمی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره اینکه بسیج شجره پاک و مطهری از میان مردم بوده که همواره و در شرایط دشوار در کنار مردم ایستاده است، اظهار کرد: تشکیل بسیج کتابداران استان گیلان به عنوان اقدامی ارزشمند و در راستای گسترش جهادی فرهنگ مطالعه است.

کرمی با ارزیابی مثبت از اقدامات پایگاه بسیج شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان)، گفت: ادامه روند مثبت اقدامات و پربارسازی برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی و تعامل بیشتر با دیگر پایگاه‌های بسیج از مهم‌ترین انتظارات ما از فرمانده این پایگاه است.

وی در ادامه با قدردانی از نگاه مثبت و سازنده فرمانده سپاه قدس استان گیلان و رئیس بسیج کارمندان استان به حوزه کتاب و کتابخوانی، این توجه را نیروی محرکه بسیار ارزشمند برای ادامه مسیر دشوار ترویج فرهنگ مطالعه در استان عنوان کرد.

غنی سازی برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب با همکاری بسیج

برنامه ریزی برای اقدامات فرهنگی با همکاری بسیج برای ارتقای جایگاه کتاب

در ادامه این دیدار فرمانده بسیج کتابداران استان گیلان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این پایگاه، از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با همکاری بسیج کارمندان استان و سپاه قدس گیلان در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی خبر داد.

جلال فردی مقدم همچنین ادامه داد: با کمک و حمایت شورای بسیج کتابداران زمینه ارتقای جایگاه کتاب و کتابخوانی در گیلان را فراهم کنیم.

گفتنی است، در پایان این دیدار حکم انتصاب جلال فردی مقدم، به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید حسین املاکی (بسیج کتابداران استان گیلان) از سوی سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان به وی اعطا شد.

کد خبر 5262159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha