۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵

در مر اسم ساخت مرکز تخصصی پزشکی بهاباد ؛

استاندار یزد از ایفای مسئولیت‌های اجتماعی چادرملو تقدیر کرد

استاندار یزد از ایفای مسئولیت‌های اجتماعی چادرملو تقدیر کرد

یزدـ استاندار یزد از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو به خاطر اقدامات ارزشمندی که در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داده است، تقدیر کرد.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر، مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، این بار اقدام به ساخت و تجهیز مرکز تخصصی پزشکی (دی کلینیک) شهرستان بهاباد در استان یزد کرد.

ساختمان این مرکز بهداشتی و درمانی با زیربنای ۲۸۰ مترمربع به انضمام یک باب مسجد در مجاورت بیمارستان حکیم بهاباد از اواسط سال گذشته آغاز شد و امروز همزمان با عید سعید قربان با حضور استاندار یزد، نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مسئولان شهرستان بهاباد رسماً افتتاح و بهره برداری شد.

استاندار یزد در مراسم افتتاح این مرکز پزشکی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ایفای مسئولیت های اجتماعی، از تلاشهای و حمایت های مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت در رفع مشکلات درمانی و پزشکی شهرستان بهاباد قدردانی کرد.

به گزارش مهر، شهرستان بهاباد در مجاورت مجتمع معدنی چادرملو با ۳ هزار نیروی شاغل در ۲۰۰ کیلومتر شهر یزد واقع شده است و بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 5262727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha