۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

در اطلاعیه دفتر رئیس‌جمهور منتخب مطرح شد؛

گفتگوی رئیسی با گزینه‌های اولویت‌دار عضویت در کابینه سیزدهم

گفتگوی رئیسی با گزینه‌های اولویت‌دار عضویت در کابینه سیزدهم

دفتر رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد که حجت‌الاسلام رئیسی شخصاً با گزینه‌های اولویت‌دار جهت عضویت در کابینه سیزدهم گفتگو کرده و سرانجام نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر رئیس جمهور منتخب در اطلاعیه‌ای پیش بینی کرد فهرست اعضای دولت سیزدهم پیش از پایان موعد مقرر قانونی، نهایی شود.

در این اطلاعیه آمده است: در ادامه فرآیند انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم، فعالیت کارگروه‌های تخصصی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این کارگروه‌ها پس از انجام بررسی‌های دقیق و ارزیابی کارشناسی توانمندی‌های مدیریتی و صلاحیت‌های تخصصی نفرات پیشنهاد شده، ارزیابی برنامه ارائه شده از سوی هریک از افراد، تحقیق از صاحب‌نظران ذیصلاح درباره ایشان و نیز انجام مصاحبه با افراد مد نظر، به زودی لیست نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی را به دفتر رئیس‌جمهور منتخب ارائه خواهند کرد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در همین حال برای تک تک نفرات پیشنهادی در دفتر رئیس جمهور منتخب پرونده‌ای شامل نتیجه بررسی تخصصی کارگروه، نظرات کارشناسان امین به موازات نتیجه کارگروه‌ها و استعلام صلاحیت از نهادهای مربوطه تشکیل گردیده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: نتیجه این بررسی‌ها و اطلاعات به صورت مرحله به مرحله در اختیار حجت‌الاسلام رئیسی قرار گرفته و در نهایت رئیس جمهور منتخب پس از مطالعه و بررسی همه جانبه مطالب ارائه شده، شخصاً با گزینه‌های اولویت دار گفتگو کرده و سرانجام نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام خواهد کرد.

کد خبر 5267880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 18
      این اقا منتخب اقلیت مردم هستند ما او را قبول نداریم
      • آرش IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
        4 2
        وقتی شما به هاشمی و خاتمی و روحانی رای دادید ما گفتیم این هارو قبول نداریم؟ یا با اینکه آینده دولتشون مثل روز برامون روشن بود و میدونستیم خودتون هم از رای دادن به اینها پشیمون میشید بهشون تبریک گفتیم و کمکشون هم کردیم؟ جناب آقای رئیسی منتخب 18 میلیون ایرانیه. باید به ایشون و رای مردم احترام بگذارید.
      • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
        2 1
        همين جمله شما نشان مي دهد كه هنوز در اين كشور با خيلي چيزها فاصله داريم
      • علی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
        3 2
        توغاط می‌کنی قبول نداری اگه قبول نداری و انتظار خدمت از ایشان تا چهار سال را نداشته باش
    • اریا US ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      1 0
      اگر رئیسی بخواد از یه دونه ادمهای روحانی ملئون استفاده کنه ما ازش میگزریم و وضع به همین منوال و بدتر ادامه میابد