۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

رسانه‌ها دلدادگی به سیدالشهدا را هنرمندانه به تصویر بکشند

رسانه‌ها دلدادگی به سیدالشهدا را هنرمندانه به تصویر بکشند

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رسانه ها دلدادگی به سیدالشهدا(ع) را هنرمندانه به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی و افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه و جمعی از مداحان و هیئت‌های مذهبی کرمانشاه جلسه همفکری و هماه نگی ماه محرم برگزار شد.

افشین امیری در مراسم همفکری و هماه نگی ماه محرم اظهار کرد: جلسه امروز ۱۰ روز مانده تا ماه محرم با حضور مداحان و هیئت‌های مذهبی برگزار شده تا با همفکری و تولید محتوا مناسب عزاداری ماه محرم به نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: صدا و سیما ی استان کرمانشاه آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت خود برای هر چه با شکوه برگزار شدن مراسمات ماه محرم تلاش کند.

حجت الاسلام یوسف احمدی نیز در این مراسم اظهار کرد: اقدامات صدا و سیما همواره در پوشش مراسمات مذهبی و تعظیم شعائر اسلامی ارزشمند است و باید تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که باید در دستور کار قرار گیرد جمع آوری صوت و فیلم‌های مداحان و هیئت‌های مذهبی قدیمی استان کرمانشاه است زیرا اگر اقدامی صورت نگیرد بسیاری از فیلم‌ها و صوت‌ها از بین خواهد رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات ماه محرم در سال جاری تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بر برگزاری جلسات ماه محرم با تکیه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید دارد و هیئت‌های مذهبی باید به این موضوع توجه کنند.

احمدی بیان کرد: همان گونه که برای موضوعات مختلف از نظرات تخصصی کارشناسان استفاده می‌شود، در زمینه برگزاری جلسات مذهبی نیز باید از نظر کارشناسان مذهبی استفاده شود و سازمان تبلیغات اسلامی با تصمیمات لحظه‌ای و غیر کارشناسی مخالف است.

وی خاطر نشان کرد: همان گونه که سلامت مردم نیازمند توجه بوده جنبه روحی و معنوی مردم نیز نیازمند دارای اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تعظیم شعائر حسینی توسط رسانه‌های یکی از اقدامات ارزشمند است که نزد خداوند از ثواب بسیاری برخوردار بوده زیرا نشان دادن شعائر حسینی با عکس، فیلم و خبر دلداگی به امام حسین (ع) را در عالم نشان می‌دهد.

احمدی تصریح کرد: در جهت قدردانی از مادحین و پیرغلامان امام حسین (ع) مراسم پیرغلامان حسینی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم جمعی از مداحان و رؤسای هیئت‌های مذهبی کرمانشاه انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه پوشش فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های استان برای تولید برنامه‌های فاخر بیان کردند.

کد خبر 5272033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha