۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴

امام‌جمعه خوانسار:

شوراها از منابع موجود در خوانسار برای رفع مشکلات استفاده کنند

شوراها از منابع موجود در خوانسار برای رفع مشکلات استفاده کنند

خوانسار- امام‌جمعه خوانسار گفت: شوراها استفاده بهینه از منابع موجود در شهرستان خوانسار را در دستور کار قرار دهند تا مشکلات اقتصادی رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی ظهر شنبه در جمع اعضای جدید شوراهای ششم شهر و روستاهای شهرستان خوانسار ضمن قدردانی از شوراهای دوره پنجم و تبریک به شوراهای دوره ششم، اظهار داشت: شوراها در صورتی که جایگاه شورا را کوچک نشمارند می‌توانند در تحقق مطالبات مردم موفق شوند.

وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، اگر امکانات و منابع طبیعی موجود در شهر و روستاهای شهرستان خوانسار استفاده بهینه شود بیش از جمعیت ساکن نیز می‌توانند بهره‌مند شوند.

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه با شناسایی پتانسیل‌های موجود، امکان قالب شدن بر نواقص و مشکلات وجود دارد، گفت: در شهرستان خوانسار منابع غنی قابل استحصال فراوان وجود دارد اما هنوز به کار گرفته نشده است، شوراها استفاده بهینه از منابع موجود را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام خواجه‌کریمی گفت: شوراها باید به سوگندی که در رأس کار یاد می‌کنند پایبند باشند و از موقعیت و جایگاه شورا برای خدمت به مردم بدون نگاه سیاسی تلاش کنند تا در پیشگاه خدا و در دیدگاه مردم محفوظ بمانند.

رمز موفقیت شوراها تصمیم گرفتن بدون نگاه سیاسی است

در ادامه فرماندار خوانسار اظهار داشت: در شهرستان خوانسار از ۱۸ هزار و ۵۵۰ نفر واجد شرایط رأی ۱۲ هزار و ۴۰۵ نفر در انتخابات شرکت کردند و مشارکت ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

محمود مسلم زاده با بیان اینکه شوراها در دستگاه‌های دولتی مطالبات شهروندان را پیگیری کنند، گفت: رمز موفقیت شوراها تصمیم گرفتن بدون نگاه سلیقه‌ای است، تأمین منافع هواداران خلاف قانون است چون پس از مراسم تحلیف و ادای سوگند باید خدمت گذار به تمام مردم باشند.

کد خبر 5275596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha