۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان:

مراسم ماه محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود

مراسم ماه محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود

شادگان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از برگزاری مراسم ماه محرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی حسینی پیش از ظهر شنبه در گردهمایی تقدیر و تجلیل از هیأت‌های مذهبی و پیرغلامان این شهرستان اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان همواره بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری به ویژه ایام محرم تاکید داشته است.

وی افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به عنوان یک اصل و ضرورت مهم در برگزاری مراسم ماه محرم امسال مورد توجه جدی هیئت‌های مذهبی و عزاداران خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان ادامه داد: مراسم محرم به شرط رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده ۱۰۰ درصدی از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با اولویت استفاده از مکان‌های باز و دارای تهویه هوا برگزار شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز شاهد شیوع کرونا هستیم به همین دلیل شکل عزاداری‌ها باید مطابق با پروتکل‌ها باشید و فاصله گذاری و دستور العمل ها دقیقاً رعایت شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم که برگزاری مراسم‌ها در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود تا شاهد نقش مثبت هیئت‌ها در مقابله با کرونا باشیم.

کد خبر 5275788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha