۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ برگزار می شود

دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ برگزار می شود

یاسوج- رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ با همکاری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نگین تاجی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پژوهشگران و علاقه مندان، می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی کنفرانس ثبت نام کرده و مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس بفرستند.

وی با بیان اینکه مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، توسط کمیته علمی و داوری، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: مقالات پذیرش شده، پس از برگزاری کنفرانس، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا منتشر خواهد شد.

نگین تاجی افزود: این امر با توجه به استقبال پژوهشگران و با حمایت سازمان‌های ذیربط و در برگزاری موفق نخستین کنفرانس حقوق، فقه و فرهنگ در سطح ملی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از صاحبنظران حوزه‌های حقوقی، برای ارسال دستاوردهای علمی و تجربی خود، در قالب مقالات علمی پژوهشی دعوت می‌شود، گفت: دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه و دانشگاه، قضات و کارکنان دادگستری، اساتید گرامی و دست اندرکاران و فعالان فرهنگی به منظور به اشتراک گذاری آثار علمی خود می‌توانند در این رویداد علمی و ارزنده شرکت کنند.

نگین تاجی افزود: با همکاری دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین کنفرانس ملی حقوق، فقه و فرهنگ، با مجوز و نمایه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، ۲۶ خردادماه سال آینده در شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 5275804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha