۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

امانی:

نیروی انسانی شهرداری به دو برابر افزایش یافته است

نیروی انسانی شهرداری به دو برابر افزایش یافته است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نیروی انسانی شرکتی و سازمانی شهرداری نسبت به سال ۹۶ نیروها به دو برابر افزایش یافته‌اند، گفت:با اصلاح کاغذی و عدد سازی که نمی‌توان آمار درست کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران پس از استماع سید مناف هاشمی، سخنان معاون حمل و نقل شهرداری گفت: مناف هاشمی به دلیل سابقه‌ای که در حوزه مدیریت منابع مالی، خدمات شهری و حوزه حمل و نقل داشته‌اند گزارش کارشناسی را در صحن ارائه داده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حق مناف هاشمی ظلم تاریخی کرد، با عرض تسلیت به خانواده‌های شهرداری به ویژه راننده‌های اتوبوس و تاکسیرانی و مترو که در اثر کرونا جان باختند از سرپرست شهرداری تهران و مناف هاشمی خواست به این خانواده‌ها رسیدگی کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حناچی در جلسه غیررسمی گفتند تنها حدود ۶۰۰ نیرو وارد شهرداری شده‌اند، گفت: این تعداد تنها از طریق قرارداد خدمات اداری شهر وارد شهرداری شده‌اند و راه‌های ورودی دیگر هم به شهرداری تهران، علاوه بر این نوع قرارداد، سازمان‌ها و شرکت‌های دیگری مثل هادیان شهر و حامیان شهر هستند که در واقع منفذ ورودی نیرو به شهرداری تهران هستند.

امانی با اشاره به سخنان حناچی و ادعای کاهش ۱۳ درصدی تعداد نیروی انسانی شهرداری گفت: خواهش کردم شما که کمیته شفافیت را فعال کردید، و ما هم ان شالله خروجی‌ها ملموسی را به مردم ارائه می‌دهیم اما کاش این ۱۳ درصد خروجی، عددش و لیست افرادی که خارج شدند را در سامانه شفافیت ارائه می‌دادید.

وی با بیان اینکه در چند شرکت نیروی انسانی شرکتی و سازمانی نسبت به سال ۹۶ نیروها به دو برابر افزایش یافته‌اند، وجدان عمومی کارکنان شهرداری را چطور می‌خواهید جواب دهید، با اصلاح کاغذی و عدد سازی که نمی‌توان آمار درست کرد آیا وجدان شهرداری می‌پذیرد در ۴ سال تنها ۶۰۰ نفر را وارد شهرداری کرده‌اید؟

امانی با اشاره به سخنان تشکری هاشمی گفت: حناچی در صدا و سیما اعلام کرد که در دوره‌های قبلی اعتقادی به کار زیرساختی در شهر تهران نداشته‌ایم در حالی که زیرساخت‌های شهر تهران در دوره قبلی کامل شده و بزرگراه‌ها و تونل‌ها کامل ساخته شدند.

وی افزود: در آن زمان هم مترو، هم بزرگراه و هم پل ساخته می‌شد و تنها بزرگراه نیمه تمام شهید شوشتری و یادگار امام است که ان شالله در این دوره کامل می‌کنیم اما نباید فلش بزرگراه سازی و زیرساخت سازی را قرمز نشان دهید و مترو را سبز نشان دهید در حالی که حتی یک کیلومتر مترو ساخته نشده است

امانی گفت: خواهش می‌کنم برای گزارش به شواریی که ۱۲ درصد از آن مدیران و معاونانی هستند که در این شهر خاک خورده‌اند و کار کرده‌اند اطلاعاتشان دقیق است، گزارش دقیقی باشد.

وی درخواست کرد طرح دو فوریتی تغییر و تحول را تصویب کنند که شاهد چنین گزارش‌هایی نباشیم.

کد خبر 5278202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha