۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۱

رئیس جمعیت هلال احمر آمل:

پیکر ۲ شهروند جان باخته در سیل لاریجان آمل پیدا شد

 پیکر ۲ شهروند جان باخته در سیل لاریجان آمل پیدا شد

آمل-رئیس جمعیت هلال احمر آمل از شناسایی و تحویل پیکر دو تن از مفقودین حادثه سیل اخیر در بخش کوهستانی لاریجان این شهرستان خبر داد.

جمشید نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی سیل اخیر منطقه لاریجان و گزارشی مبنی بر مفقودی سه تن از افراد یک خانواده، افراد محلی و نیروهای هلال احمر به جستجو در منطقه پرداختند که این جستجو در روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه صورت گرفت.

وی، افزود: یک تیم از تنگه تیران به سمت جاده هراز و یک تیم از هلال احمر از پنجاب تا تونل لهاش منطقه مورد نظر را جستجو کردند که متأسفانه تا این لحظه اثری از این خودروی نیسان و کودک خردسال نبود.

وی ادامه داد: پدر این خانواده کیومرث شیرخانی آهنگر به همراه همسرش معصومه کریمی فیروزکوهی و فرزند ۳ ساله‌اش به نام مازیار شیروانی در داخل خودروی نیسان بودند که در زمان جاری شدن سیل متأسفانه این عزیزان مفقود شدند.

نیک زاد افزود: جسد پدر و مادر این خانواده در حوالی تونل ۴ و روبروی معدن محسنی در روزهای اول بعد از سیل کشف شد که با حضور اعضای خانواده در آرامستان نسبت به شناسایی اقدام شد و ظهر امروز جسد این پدر و مادر به بازماندگان تحویل داده شد و برای دفن به سمت منطقه خودشان به قائم‌شهر حرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل همچنین از افراد بومی محله و دامداران که در منطقه حضور دارند و عزیزانی که آشنایی با این رودخانه فرعی منطقه تیران تا پنجاب را دارند درخواست کرده که جستجو برای یافتن جسد این کودک سه ساله را انجام داده و در صورتی که لاشه خودروی نیسان آبی را پیدا کردند با ندای امداد ۱۱۲ این جمعیت را مطلع کنند.

کد خبر 5278522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha