۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۴

رئیس بیمارستان محمد کرمانشاهی:

خانواده‌های کرمانشاهی خطر ابتلاء کودکان به کرونا را جدی بگیرند

خانواده‌های کرمانشاهی خطر ابتلاء کودکان به کرونا را جدی بگیرند

کرمانشاه- رئیس مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی گفت: خانواده‌های کرمانشاهی باید خطر ابتلاء کودکان به ویروس کرونا را جدی بگیرند.

فریبا ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خانواده‌ها باید خطر ابتلاء کودکان به ویروس کرونا را جدی گرفته و از هر گونه شرکت در دورهمی و تجمعات بپرهیزند، زیرا که پیک پنجم شیوع ویروس کرونا حاصل تجمعات متعدد از جمله مراسم عزا و عروسی در روزهای اخیر بوده است.

وی افزود: برگزاری مراسم عروسی و دورهمی‌ها در ماه ذی‌الحجه و خیابان‌گردی و پاساژگردی‌های عامل اصلی افزایش سرعت همه‌گیری ویروس کرونا است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی گفت: مردم باید از تجمع در فضاهای بسته خودداری کرده و استفاده از ماسک را بسیار جدی بگیرند.

ویسی افزود: با توجه به پیش‌بینی دانشمندان تزریق واکسن کرونا به صورت کامل انسان را از ابتلاء به این بیماری مصون نکرده و دستورالعمل‌های بهداشتی باید به صورت جدی رعایت شده و مردم از شرکت در تجمعات خودداری کنند.

به گفته وی در صورت مشاهده علائم سرماخوردگی و گوارشی در خانواده باید بلافاصله افراد به پزشک مراجعه کرده و تا رسیدن جواب آزمایش از حضور در تجمعات خودداری کنند.

کد خبر 5278745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha