۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

نکونام ماندنی است

جزئیاتی از تغییرات فولاد/ گرشاسبی چطور گزینه جانشینی آذری شد؟

جزئیاتی از تغییرات فولاد/ گرشاسبی چطور گزینه جانشینی آذری شد؟

در حالی که قرار بود جلسه نهایی مدیران شرکت فولاد خوزستان با سعید آذری برگزار شود، حمیدرضا گرشاسبی گزینه مدیرعاملی این باشگاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هنوز یک هفته از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در مسابقات جام حذفی فوتبال نگذشته است که تغییرات در این باشگاه آغاز شد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه همکاری با این باشگاه را به برگزاری جلسه‌ای با مدیران شرکت فولاد در این هفته موکول کرده بود اما به یکباره حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به جای وی با فولادی‌ها وارد جلسه شد و احتمالاً به زودی مدیرعامل این باشگاه شود.

آذری که از پیش ابهاماتی درباره ادامه کارش در فولاد وجود داشت، امروز شنبه برای برگزاری جلسه به اهواز دعوت شده بود. وی به دلیل مشکلات خانوادگی از مدیران شرکت فولاد خواست این جلسه به فردا یکشنبه موکول شود که با این درخواست مخالفت شد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدیران شرکت فولاد از مدت‌ها پیش تصمیم خود را برای تغییر مدیرعامل باشگاه گرفته بودند و برگزاری جلسه با آذری هم در واقع برای تقدیر و تودیع او بوده است.

گفته می‌شود فشارها برای کنار گذاشتن آذری از نهادهایی خارج از فوتبال به مجموعه فولاد وارد شده است و فولادی‌ها هم این تغییر را به پایان فصل گذشته که با قهرمانی تیمشان در جام حذفی همراه شد، موکول کرده بودند.

همزمان بحث مدیرعاملی حمیدرضا گرشاسبی، هوشنگ نصیرزاده و یکی دو مدیر بومی دیگر هم در فولاد مطرح شده بود که در نهایت جلسه شرکت فولاد با گرشاسبی برگزار شد.

آذری در دو سال حضورش در تیم فولاد با سرمربیگری جواد نکونام یک سهمیه آسیایی کسب کرد و برای نخستین بار هم با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید.

کد خبر 5280762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • SaeidAzari IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      0 0
      دو سهمیه اسیایی یک مقام سومی و یک مقام قهرمانی جام حذفی