۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱

دادستان کرمانشاه:

مصوبات ستاد کرونا به دقت در کرمانشاه اجرا می‌شود

مصوبات ستاد کرونا به دقت در کرمانشاه اجرا می‌شود

کرمانشاه- دادستان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برای کنترل شیوع موج پنجم کرونا گفت: مصوبات ستاد کرونا به دقت در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با اشاره به مصوبه روز گذشته (۲۳ مرداد) ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: طبق مصوبه از امروز به مدت یک هفته تعطیلی ۶ روزه اصناف، مشاغل دولتی و بانک‌ها را همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعطیلی یک هفته‌ای به منظور کنترل بیماری کرونا گرفته شده، همه دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه موظف به اجرای کامل آن هستند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: برای اجرای صحیح مصوبه تعطیلی یک هفته‌ای و کنترل بیماری کرونا هیچ کم کاری را از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و در صورت تخلف برخورد قضائی صورت می‌گیرد.

کرمی بیان کرد: پلیس راهور استان کرمانشاه باید از هرگونه سفر غیرضروری وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری کند و تمام اصناف نیز جز اصناف که مایحتاج مردم را تأمین می‌کنند تعطیل شوند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل گشت مشترک برای اجرای این مصوبات، خاطر نشان کرد: گشت‌های نظارتی با محوریت فرمانداری و با حضور برخی دستگاه‌ها همانند تعزیرات و اجراییات و سایر نهادهای مرتبط باید با جدیت تمام فعال شده و با بازرسی‌های مکرر تصمیمات مقتضی را اتخاذ کنند.

به گفته دادستان کرمانشاه، عدم حضور دستگاهی در گشت مشترک، حسب تصمیمات اتخاذ شده از سوی دادستانی و سازمان بازرسی مورد بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب قرار خواهد گرفت.

دادستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دادسرای استان کرمانشاه در راستای اجرای دقیق این مصوبات در کنار نیروی انتظامی و مرکز بهداشت خواهد بود، گفت: همچنین نماینده تام الاختیار دادستان در ستاد کرونا استان معرفی و حضوری فعال در این ستاد دارد.

کد خبر 5281552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha