۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

همزمان با ماه محرم؛

طرح نذر سلامت با حضور ۲۳۹ تیم نظارتی در کرمانشاه اجرا شد

طرح نذر سلامت با حضور ۲۳۹ تیم نظارتی در کرمانشاه اجرا شد

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: همزمان با ماه محرم طرح نذر سلامت با حضور ۲۳۹ تیم نظارتی در این استان اجرا شد.

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم ۱۴۰۰ اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در قالب ۲۳۹ تیم طرح ملی نذر سلامت را با محوریت هیأت‌های حضرت علی اکبر (ع) اجرا کردند.

وی با تاکید بر داوطلبانه بودن خدمت در جمعیت هلال احمر افزود: در این طرح ۴۸۰ نفر از برادران و ۱۳۳ از خواهران به صورت داوطلبانه مشارکت داشته و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی با آموزش افراد قبل از ورود به هیأت‌های مذهبی و با تذکر و نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به اقدامات خداپسندانه اعضای جوانان این جمعیت اشاره کرد و گفت: در طول اجرای این طرح که در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شد، اعضای جوانان در ۱۶۳ هیأت مذهبی حضور پیدا کرده و به افرادی که از ماسک استفاده نکرده بودند با اهدای ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست در راستای پیشگیری از بیماری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام کردند.

معتمدی تصریح کرد: بیش از هفت هزار عدد ماسک و یک صد لیتر مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح در این مرحله در سطح استان کرمانشاه توزیع شده که بخشی از آن از محل کمک‌های مردمی مورد استفاده قرار گرفت.

کد خبر 5287314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha