۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۲ پروژه بهداشت و درمان سرخه به بهره برداری رسید

۲ پروژه بهداشت و درمان سرخه به بهره برداری رسید

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتتاح دو پروژه بهداشت و درمان در سرخه خبر داد و گفت: ساختمان شبکه بهداشت و درمان و اورژانس بین جاده‌ای روستای افتر از جمله این طرح‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی صبح چهارشنبه در مراسم ویدئوکنفرانسی افتتاح متمرکز طرح‌های هفته دولت شهرستان سرخه به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه دو پروژه بهداشت و درمان سرخه به بهره برداری رسید، تاکید کرد: افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان و اورژانس بین جاده‌ای روستای افتر از جمله این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پروژه بهداشتی و درمانی با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات آن با تلاش مجموعه بهداشت و درمان به موقع به بهره برداری رسید، افزود: دانشگاه پیراپزشکی سرخه و خوابگاه در کنار بخش‌های بهداشت و درمان و پزشکی از جمله قسمت‌های این طرح است.

نظارت بیشتر بر اماکن عمومی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ساختمان بهداشت و درمان سرخه یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا دارد، تاکید کرد: سال ۹۷ مراحل ساخت این بنا طبق تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری سمنان، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری سرخه آغاز و در سال جاری با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

دانایی ارتقای سلامت و خدمات حوزه بهداشت و درمان را محور این طرح دانست و گفت: دیگر طرحی که امروز افتتاح شد، اورژانس بین جاده‌ای افتر بود که با توجه به پر مخاطره و آسیب زا بودن این جاده، ضرورت داشت. سابقا این اورژانس در ساختمان امانی مرتبط با یک دستگاه اجرایی استقرار داشت که نمی‌توان به خوبی خدمات درمانی ارائه کند در نتیجه با اعتبار ۹ میلیارد ریال توانستیم ساختمان خوبی را در یک هزار و ۱۲۰ مترمربع برای اورژانس این منطقه بسازیم که بتواند بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را در کوتاه‌ترین زمان به مردم ارائه کند.

وی در دیگر بخش سخنان خود خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولان به رعایت مسائل و نکات مرتبط با کرونا شد و تاکید کرد: در سرخه نیز مانند دیگر نقاط استان شرایط شیوع کرونا مناسب نیست در نتیجه بیش از گذشته می‌بایست رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش بیماری، در دستور کار قرار گیرد همچنین فرمانداری‌ها نظارت بیشتری را بر اماکن تفریحی و عمومی داشته باشند.

کد خبر 5288837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha