۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶

تعمیر ماشین لباسشویی در وی‌آی‎‌پی سرویس

تعمیر ماشین لباسشویی در وی‌آی‎‌پی سرویس

اغلب اوقات خرابی ماشین لباسشویی باعث دردسر و مزاحمت بسیاری شده و خرج زیادی می‌تراشد. اگر شما هم با این مسئله روبرو هستید این مطلب را بخوانید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ما چندین بار در هفته یا حتی گاهی هر روز از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنیم؛ بنابراین شکی نیست که این وسیله یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید. اما اگر وقتی می‌خواهیم از آن استفاده کنیم روشن نشود چه؟ یا حتی بدتر، اگر آب پس داد و آشپزخانه را پر از آب کرد چه؟

اغلب اوقات خرابی ماشین لباسشویی باعث دردسر و مزاحمت بسیاری شده و خرج زیادی می‌تراشد. همچنین پرسش‌های زیادی هم ایجاد می‌کند. از جمله اینکه «آیا می‌توانیم خودمان آن را تعمیر کنیم؟ اگر نه، چگونه تعمیرکار باتجربه‌ای را پیدا کنیم که آن را با هزینه کم تعمیر کند؟» ما در این مطلب به همه پرسش‌های شما در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی پاسخ داده و راهکارهایی برای تعمیر آن توسط خودتان نیز ارائه می‌دهیم. در نهایت شما را با وی‌آی‌پی سرویس آشنا می‌کنیم تا در صورت نیاز برای تعمیر ماشین لباسشویی در خانه و با هزینه کم از تعمیرکاران حرفه‌ای این مجموعه کمک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی توسط خودتان

گاهی مشکلاتی که برای ماشین‌های لباسشویی به وجود می‌آیند چندان پیچیده نبوده و با انجام برخی اقدامات ساده توسط خودتان نیز قابل تعمیر هستند. ما در اینجا به چند مورد از این مشکلات ساده و متداول اشاره کرده و راهکارهایی برای رفع آن‌ها ارائه می‌دهیم.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

ابتدا مطمئن شوید که در ماشین لباسشویی به طور کامل بسته شده باشد. سپس سلامت پریز برق را بررسی کنید. می‌توانید دوشاخه لباسشویی را به پریز دیگری که مطمئنید سالم است، وصل کنید. اگر همچنان لباسشویی شما روشن نشد، احتمالاً در جریان اتصال آن به برق مشکلی پیش آمده است. اگر از یک کابل رابط استفاده می‌کنید، ممکن است این کابل دچار اتصالی شده باشد. همیشه لوازم خانگی بزرگ مثل یخچال و لباسشویی را به طور مستقیم به پریز برق وصل کنید. اگر انجام اینکار ممکن نیست از رابطی که دارای محافظ و سیم اتصال به زمین است استفاده کنید. در نهایت این احتمال وجود دارد که فیوز ماشین لباسشویی شما سوخته باشد. تعویض فیوز کار دشواری است و بهتر است آن را به تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید.

نشتی آب از ماشین لباسشویی

آب ماشین لباسشویی ممکن است از در آن یا محل ریختن پودر لباسشویی نشت کند. شاید این مشکل به علت رسوب مواد معدنی رخ دهد؛ به ویژه اگر آب محل زندگی شما مملو از املاح معدنی باشد. همچنین اگر پودر یا مایع لباسشویی به خوبی در آب حل نشود، می‌تواند به بروز این مشکل منجر شود. تمیز کردن ماشین لباسشویی، جرم‌گیری و رسوب‌زدایی با قرص یا پودر مخصوص می‌تواند راه‌حل مشکل شما باشد.

لرزیدن ماشین لباسشویی

اگر لباسشویی شما می‌لرزد (چه در حین شست‌وشو چه در حین خشک کردن) احتمالاً سطح زیر آن متعادل نیست یا حجم لباس درون آن بیشتر از ظرفیتش است. البته شاید یک جسم خارجی مثل سکه در درون آن افتاده باشد. این لرزش ممکن است در طولانی مدت به مشکلاتی جدی برای دیگ لباسشویی منجر شود که رفع آن‌ها نیازمند صرف هزینه زیادی بوده یا اصلاً ممکن نیست. پس اگر این راهکارها موثر واقع نشدند، حتماً از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

عدم آبگیری ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما آبگیری نمی‌کند احتمالاً تمام یا بخشی از لوله ورودی آن مسدود شده است. همچنین شاید شلنگ‌های آن دچار نشتی شده یا پوسیده باشند. شلنگ‌ها و لوله‌ها بسیار ارزان هستند. شما می‌توانید با هزینه بسیار کم و به سادگی آن‌ها را تعویض کنید.

عدم آبکشی ماشین لباسشویی

اگر لباسشویی شما به خوبی آبکشی نمی‌کند و مقداری آب پس از شست‌وشو در دیگ آن باقی می‌ماند، احتمالاً شلنگ یا لوله آبکشی و یا فیلتر پمپ آن دچار گرفتگی شده‌اند. شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را تمیز کنید. البته این احتمال نیز وجود دارد که پمپ لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد که تعویض آن باید توسط یک تعمیرکار انجام شود.

ایجاد صدای بلند توسط ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما صدای زیادی تولید می‌کند، احتمالاً یک جسم خارجی درون آن گیر کرده است. همچنین شاید اتصال دیگ آن شل شده یا آسیب دیده باشد. اگر دیگ شل شده باشد به راحتی می‌توانید آن را سفت کنید اما اگر آسیب دیده باشد، تعویض آن هزینه‌بر و گاهی غیرممکن است.

اگر قصد دارید از این راهکارها برای تعمیر ماشین لباسشویی در خانه استفاده کنید، مراقب باشید که سلامت خودتان را به خطر نیاندازید و قبل از هر اقدامی، اطمینان یابید که لباسشویی به برق متصل نیست. اما اگر نتوانستیم خودمان ماشین لباسشویی‌مان را تعمیر کنیم چه؟

تعمیر ماشین لباسشویی توسط تعمیرکاران حرفه‌ای

گاهی مشکلات ماشین‌های لباسشویی جدی‌تر از آن هستند که خودمان بتوانیم آن‌ها را رفع کنیم. از طرفی ساختار مدل‌های جدید نیز بسیار پیچیده بوده و تعمیر آن‌ها نیز حساس‌تر است. در نتیجه بهتر است در این مواقع برای جلوگیری از ایجاد یک مشکل بزرگ‌تر و صرفه‌جویی در هزینه، از یک تعمیرکار حرفه‌ای و باتجربه کمک بگیریم. اما چگونه چنین فردی را پیدا کنیم؟

خوشبختانه وی‌آی‌پی سرویس اینجاست تا این مشکل ما را حل کند. از طرفی خدمات این مجموعه آنقدر گسترده است که از تعمیر ماشین لباسشویی بوش گرفته تا نصب ماشین ظرفشویی ال‌جی می‌توانیم از آن‌ها کمک بگیریم.

آشنایی با وی‌آی‌پی سرویس

وی‌آی‌پی سرویس مجموعه‌ای است که تمامی خدمات مربوط به لوازم خانگی، از نصب تا سرویس و تعمیر را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب، آن هم در منزل خودتان، ارائه می‌دهد. این مجموعه از تعمیرکاران و متخصصانی حرفه‌ای و باتجربه تشکیل شده است که همگی دوره‌های تخصصی تعمیر لوازم خانگی را پشت سر گذاشته و دارای مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای هستند.

از آنجایی که وی‌آی‌پی سرویس به کیفیت کار تکنسین‌های خود اطمینان کامل دارد، تمامی خدمات خود را به مدت ۶ ماه (۱۸۰ روز) تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به شفافیت در هزینه خدمات هم اشاره کرد. کارشناسان وی‌آی‌‎پی سرویس پس ثبت درخواست شما در وب‌سایت، با شما تماس گرفته و پس از اعلام هزینه خدمات، زمان مراجعه به منزلتان را با شما هماهنگ می‌کنند.

پس چه قصد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را داشته باشید، چه برای نصب ماشین ظرفشویی بوش کمک بخواهید یا حتی اگر بخواهید یخچال آاگ خود را تعمیر کنید، مجموعه وی‌آی‌پی سرویس بهترین گزینه برای شما است.

سخن پایانی

ماشین لباسشویی یکی از پرکابردترین لوازم خانگی است که خرابی آن در زندگی روزمره ما اختلال ایجاد می‌کند. پس اگر مشکلی برای آن به وجود بیاید، سریعاً باید برای رفع آن اقدام کنیم. گاهی اوقات مشکلات ماشین‌های لباسشویی سطحی بوده و به راحتی توسط خودمان قابل حل هستند. اما گاهی این خرابی‌ها پیچیده هستند و رفع آن‌ها نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است. وی‌آی‌پی سرویس مجموعه‌ای است که در صورت بروز چنین مشکلاتی می‌توانیم از آن کمک بگیریم و خیالمان راحت باشد که خدمات با کیفیتی را با مناسب‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن آن هم در منزل خودمان دریافت می‌کنیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5289132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha