۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹

حسین‌زهی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

«سجادی»می‌تواند مشکلات حوزه ورزش را حل کند/استقبال ورزشی‌ها از او

«سجادی»می‌تواند مشکلات حوزه ورزش را حل کند/استقبال ورزشی‌ها از او

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به برنامه ها و سوابق ورزشی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح کرد: انتخاب سجادی با استقبال اهالی ورزش همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسین‌زهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه ۳ شهریور ماه) و در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: انتخاب سجادی به عنوان وزیر، با استقبال افکار عمومی در سطح جامعه و اهالی ورزش روبرو شد. سجادی نه تنها به عنوان یک متخصص ورزش بلکه به عنوان یک قهرمان ورزشی مورد وثوق همه ورزشکاران است.

وی ادامه داد: سجادی در رشته دوومیدانی افتخارات زیادی را برای کشور کسب کرده و سال‌های طولانی سابقه حضور در سازمان و وزارت ورزش را دارد بنابراین می‌تواند مشکلات این حوزه را برطرف کند. عضویت در مجامع فدراسیون‌ها و مدیرکلی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد، تنها بخشی از مسئولیت‌های سجادی در حوزه ورزش است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس، اقتصاد و دیپلماسی ورزش، توسعه زیرساخت‌ها و پروژه‌های ورزشی را از برنامه‌های وزیر پیشنهادی خواند و گفت: ترویج فرهنگ خانواده، مشارکت جوانان، ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت آنها از برنامه‌های وزیر پیشنهادی در حوزه جوانان است؛ امیدوارم با اعتماد نمایندگان شاهد توسعه ورزش در کشور باشیم.

حسین‌زهی افزود: در دوره هشتم سجادی به مجلس معرفی شد و رئیس‌جمهور وقت نامه‌ای به مجلس نوشت تا فرد مورد نظر خود را معرفی کند اما زمان معرفی وزیر گذشته بود.

وی اظهار داشت: زمانی که سجادی معاونت المپیک وزارت ورزش را بر عهده داشت، مدال‌های زیادی کسب شد که این مدال‌ها در سطح بین‌الملل برای ایران تکرار نشد؛ باید فردی دلسوز در رأس این وزارتخانه قرار گیرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس در پایان به عنوان یک ورزشکار تقاضا کرد که مجلس به سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی رأی مثبت دهد.

کد خبر 5289345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha