۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶

فرماندار اسدآباد مطرح کرد؛

افتتاح ۵۷ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در اسدآباد

افتتاح  ۵۷ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در اسدآباد

همدان_فرماندار اسدآباد گفت: ۵۷ پروژه عمرانی قابل افتتاح با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کتابی در شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در مزار شهدا شهر اسدآباد با حضور اعضای شورای تأمین، مدیران ادارات و خبرنگاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف آب، گاز، برق، مخابرات، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن …در طی هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال در بحث بودجه اعتبار شهرستان اسدآباد به نسبت سال‌های گذشته دارای سالی استثنایی با وضعیت خوبی بوده و با پیگیری مدیران و تخصیص به موقع این اعتبارات از ثمرات آن شهرستان بهره مندی شود، یادآور شد: در سال جاری ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته که از این میزان اعتبار ۵۹ میلیارد تومان به بحث محرومیت زدایی و ۴۳ میلیارد تومان به بحث اعتبارات استانی، نفت و گاز و متوازن اختصاص دارد ضمن اینکه از اعتبارات نمایندگان مجلس هم ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده شهرستان قرار دارد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته در بحث محرومیت زدایی شهرستان در پنج بخش آموزش و پرورش، منابع طبیعی، بهداشت، درمان، راه روستایی و در قالب ۱۹ پروژه تعریف شده است، خاطر نشان کرد: با اولویت‌هایی که پیش بینی شده راه روستایی، آب رسانی و مراکز بهداشتی در اعتبارات امسال ویژه دیده شده‌اند.

کتابی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان اظهار کرد: وحدت و همدلی مسئولین شهرستان فرصت خوبی برای پیگیری کارهای شهرستان بوده و باید با انگیزه‌ای بالا برای خدمت به مردم پای کار بوده و مدیران با هدف گذاری برنامه‌های خود جهادی و شبانه روزی در خدمت مردم باشند.

وی در ادامه اشتغال و اقتصاد و سرمایه گذاری و معیشت مردم را از اولویت‌های اصلی در امور شهرستان برشمرد و گفت: در حال حاضر با جذب سرمایه گذاران جدید و ورود سرمایه گذاران جدید به شهرستان پروژه‌های مختلف صنعتی و تولیدی در منطقه در حال اجرا بوده که به سرانجام رسیدن این طرح‌ها از نقش مؤثری در اشتغال جوانان اسدآبادی و منطقه برخوردار خواهد بود.

کد خبر 5290303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      تکلیف کنار گدر اسداباد به کجا ختم شد ؟؟؟؟؟ و بلاخره چه زمانی به بهره برداری می رسید ؟؟؟؟