۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴

باحضور اصحاب رسانه قم:

آیین رونمایی از پوستر نخستین «جشنواره ملی مطبوعات دینی» برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر نخستین «جشنواره ملی مطبوعات دینی» برگزار شد

قم- آیین رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان نخستین دوره «جشنواره ملی مطبوعات دینی» نخستین جشنواره مطبوعات دینی، پیش از ظهر یکشنبه در تالار شهید آوینی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدموسی حسینی کاشانی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه علاوه بر موضوعات و محورهای اصلی جشنواره که بر اساس فراخوان در سه بخش حرفه‌ای، موضوعی و ویژه برگزار خواهد شد، گفت: موضوعات مرتبط با حوزه شهر و مدیریت شهری نیز در این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این زمینه تا ۳۰ مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است آئین رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان نخستین دوره «جشنواره ملی مطبوعات دینی» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، نمایندگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و جامعه‌المصطفی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات و برخی از تشکل‌های رسانه‌ای استان قم، مسئول بسیج رسانه استان، نمایندگان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و جمعی از خبرنگاران، مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد.

کد خبر 5292159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha