۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد؛

لزوم همکاری دستگاه های خدماتی جهت نصب انشعابات بیمارستان اسلامشهر

لزوم همکاری دستگاه های خدماتی جهت نصب انشعابات بیمارستان اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر بر لزوم همکاری و توجه دستگاه‌های خدمات رسان جهت نصب انشعابات بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های خدماتی اسلامشهر با اشاره به نیاز شهرستان به تکمیل و راه اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان شهر اظهار داشت: علی رغم مشکلاتی که در زمینه تأمین اعتبارات وجود دارد خوشبختانه روند احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در حال انجام است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مجری احداث این پروژه باید میزان برق، گاز، آب و خطوط تلفن مورد نیاز بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در زمان بهره برداری را به صورت مکتوب به دستگاه‌های خدماتی اعلام کند، افزود: جانمایی پست برق، ایستگاه گاز و… انجام خواهد شد تا دستگاه‌های خدماتی اقدامات لازم را جهت احداث آنها و آماده سازی همه انشعابات بیمارستان را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت همکاری دستگاه‌های خدماتی برای نصب انشعابات بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی تاکید کرد و عنوان داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، کرد: با دعای خیر مردم منطقه و تلاش‌های مسئولان دستگاه‌های دست‌اندرکار و پرسنل فعال در پروژه در آینده بسیار نزدیک مردم شهرستان اسلامشهر شاهد تکمیل و افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان مدرن و جنرال در منطقه خواهند بود.

بر اساس این گزارش پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر که عملیات احداث آن از سال ۱۳۸۹ توسط توسط دولت هشتم آغاز شده، با گذشت قریب به ۱۲ سال، همچنان در حال تکمیل شدن است.

کد خبر 5292803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha