۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۱۱

رئیس شورای شهر اراک:

انتخاب شهردار اراک بر اساس ارزیابی تخصصی و خرد جمعی است

انتخاب شهردار اراک بر اساس ارزیابی تخصصی و خرد جمعی است

اراک- رئیس شورای شهر اراک گفت: مبنای شورای ششم در انتخاب شهردار ارزیابی تخصصی و خرد جمعی است و در حال حاضر هیچ یک از گزینه‌های شهرداری بر دیگری رجحانی ندارد.

سیدوحید میرنظامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اختیارات قانونی و بر مبنای ارزیابی تخصصی بنای آن داریم به گزینه‌ای برای شهرداری برسیم که قابل دفاع باشد و بتوانیم تمام قد از انتخاب خود دفاع کنیم.

وی تأکید کرد: ۹ گزینه شهرداری در صحن شورا حاضر شدند و برنامه‌های خود را برای مدیریت شهر ارائه کردند. اعضای شورا نیز در حال ارزیابی هستند و به دلیل اینکه هنوز رأی گیری و رتبه بندی انجام نشده است در حال حاضر هیچیک از گزینه‌های شهرداری بر دیگری رجحانی ندارد.

رئیس شورای شهر اراک تصریح کرد: شورا در کمال استقلال رأی از نظرات مشفقانه و انتقادات منصفانه گروه‌های مختلف با روی باز استقبال می‌کند چون معتقد است شهر متعلق به همه شهروندان است و شهر را باید با هم بسازیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مشورتی بانوان جامعه در مدیریت شهری گفت: نتایج انتخابات به شکلی رقم خورد که متأسفانه هیچیک از بانوان در بین ۱۱ نفر اول قرار نگرفتند. با توجه به این شرایط، بهره‌مندی هر چه بیشتر از مشاوره بانوان فرهیخته و نخبه شهر به عنوان نمایندگان نیمه از جامعه در دستور کار شورای ششم قرار دارد.

میرنظامی در مورد برگزار غیر علنی جلسه ارزیابی گزینه‌های شهرداری بیان کرد: نظر شخصی بنده برگزاری علنی این جلسات بود اما اعضای شورا صلاح دانستند که این جلسات غیرعلنی باشد و در کار جمعی ملاک نظر اکثریت است.

وی در پایان با تأکید به حمایت کامل مجموعه شورای شهر اراک از سرپرست شهرداری، خاطرنشان کرد: ارزیابی نامزدهای تصدی شهرداری در هفته آتی ادامه می‌یابد و مصوبات و تصمیمات شورا نیز از طریق مراجع رسمی به اطلاع عموم می‌رسد.

کد خبر 5294165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha