۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵

در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

مرگ ۱۰ نفر بر اثر کرونا در استان قزوین

 مرگ ۱۰ نفر بر اثر کرونا در استان قزوین

قزوین- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: تعداد قربانیان کرونا در استان قزوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰ نفر رسید.

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند صعودی شیوع بیماری کرونا در استان قزوین و وضعیت وخیم استان قزوین اظهار کرد: روند بیماری در قزوین به مرحله تثبیت نسبی رسیده است اما میزان مرگ و میر همچنان بالاست و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۶ نفر در استان قزوین به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی افزود: ۱۸۷ نفر از این افراد در این مدت بستری شده‌اند تا تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های استان که مبتلا به کرونا هستند به ۸۰۱ نفر برسد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: متأسفانه حال ۵۱ نفر از این افراد خوب نیست و ۱۳۳ نفر نیز در ۲۴ ساعت اخیر مرخص شده‌اند.

وی بیان کرد: متأسفانه تنها در یک روز گذشته ۱۰ نفر از هم استانی‌های ما بر اثر ابتلاء به این ویروس در گذشته‌اند تا وضعیت قزوین همچنان بحرانی و خطرناک باشد.

حبیبی تصریح کرد: متأسفانه از زمان شیوع این ویروس تا به امروز ۲ هزار و ۲۳۷ نفر از شهروندان در استان قزوین فوت کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: در شرایط فعلی تنها راه مقابله با این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و همه باید احساس خطر کرده و با پرهیز از عادی تلقی کردن شرایط به دنبال پیشگیری از ابتلاء باشند.

کد خبر 5298573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha