۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۲۶

فرمانده سپاه البرز:

شهید محمد نوروزی به آرزوی خود رسید

شهید محمد نوروزی به آرزوی خود رسید

کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهید محمد نوروزی به آرزوی خود رسید و حالا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم جانباز شیمیایی محمد نوروزی که روز جمعه در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج تشییع و به خاک سپرده شد، اظهار کرد: شهید محمد نوروزی به آرزوی خود رسید و حالا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارد.

وی بیان کرد: فردی که در جبهه مقاومت چندین سال برای حفظ حریم و حرم آل الله دفاع می‌کند و در ایام محرم شهادت نصیبش می‌شود، نشانگر این است که خداوند او را دوست داشته و به بهترین وجه قبول کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: شهید محمد نوروزی باعث افتخار ما و خانواده‌اش است و نزد خداوند جایگاه رفیعی دارد.

شهید محمد نوروزی به آروزی خود رسید

وی خطاب به مادر شهید نوروزی خاطرنشان کرد: سرزمین شام، سرزمین غریبی است و این غربت به خاطر اُسرای دشت کربلاست که به این مکان رفتند و فردا روزی است که اُسرای کربلا به شام می‌رسند.

رزمندگانی که در جبهه شام می‌جنگند اجر مضاعفی دارند

سردار حیدرنیا با بیان اینکه رزمندگانی که در جبهه شام برای حفظ حرم آل الله می‌جنگند اجر مضاعفی دارند، گفت: آنان علاوه بر اینکه دشواری کار با تکفیری‌ها، داعشی‌ها و دشمنان دین خدا انجام می‌دهند، رنج غربت را هم می‌کشند.

وی خطاب به مادر شهید نوروزی، اظهار کرد: فرزند شما عاقبت به خیر شد و امیدواریم در آخرت همه ما را شفاعت کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: زمانی که شهدا در روز قیامت محشور می‌شوند پیامبران ما به احترام نور شهدا از مرکب پیاده می‌شوند و در روایت آمده هر شهیدی ۷۰ هزار نفر را شفاعت می‌کند.

وی با بیان اینکه ما خادمی شهدا را می‌کنیم، تصریح کرد: امیدواریم خداوند عاقبت ما را ختم به شهادت کند، اگر توفیق شهادت نداریم دوستان شهیدی داریم که افتخار ما خادمی و هم نشینی و هم جواری با شهدا بوده که امیدواریم در آن دنیا ما را شفاعت کنند.

شهید محمد نوروزی به آروزی خود رسید

سردار حیدرنیا متذکر شد: ما باید به حال خودمان غصه بخوریم، اکنون شهید در اعلی علیین نزد خداوند متعال است و هر کسی به مقام شهادت نمی‌رسد.

کد خبر 5298698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha