۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲

استاندار زنجان:

اجرای بهینه مصوبات جلسات ضروری است

اجرای بهینه مصوبات جلسات ضروری است

زنجان-استاندار زنجان بر لزوم عملیاتی و اجرایی کردن بهینه مصوبات جلسات تاکید کرد و گفت: موضوع خشکسالی تنها با مصوبه حل نمی‌شود و باید جلسات مختلف برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری زنجان گفت: کمیته رصد اشتغال استان با هدف پایش این بخش راه اندازی شده است و باید آمار دقیقی در خصوص آمار اشتغال ارائه شود.

وی رصد اشتغال استان و ایجاد اشتغال مفید و ارائه گزارش به مردم را هدف هم کمیته اشتغال در استان اعلام کرد و ابراز داشت: گزارش کمیته رصد اشتغال استان از دروغگویی ها جلوگیری می‌کند.

استاندار‬ زنجان گفت: فردی که از انجام وظایف محوله خود خودداری می‌کند، این مهم را به بالادستی منتقل می‌کند و این ضعف است.

حقیقی با بیان اینکه مشورت ایرادی ندارد، تاکید کرد: وقتی مصوبه در جلسه‌ای انجام می‌گیرد، باید فرد مسئول آن را تمام کند و اگر در جلسه چیزی مصوبه می‌شود باید خروجی و نتیجه داشته باشد و غیر این باشد هیچ ارزشی ندارد.

وی گفت: برخی مدیران استانی در اجرای مصوبات ملی کوتاهی می‌کنند و توجه چندانی به آن نمی‌کنند و این موضوع اهمیت زیادی دارد و اگر پیگیری مدیری فایده نداشت باید از مرکز مصوبات را دنبال کند.

استاندار زنجان تصریح کرد: طی سال گذشته به جز اعتبارات استانی بیش از ۲.۵ برابر منابع به استان وارد شده و هزینه کرد این منابع دقیق مشخص است.

حقیقی با اشاره به فعالیت به پنجره واحد استان، افزود: توسعه واحدهای تولیدی در شرایط کنونی به دلیل نقش آفرینی پنجره واحد بوده است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود ولی آن طور که باید استفاده نشده است.

وی بر لزوم عملیاتی و اجرایی کردن بهینه مصوبات جلسات تاکید کرد و افزود: موضوع خشکسالی تنها با مصوبه حل نمی‌شود و باید جلسات مختلف برگزار و نتایج آن در این جلسه مطرح شود.

استاندار زنجان بر لزوم توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جلسات مختلف در استان تاکید کرد و گفت: مصوبات باید نتیجه داشته باشد.

حقیقی گفت: بر اساس مستندات مرکز آمار، سازمان مدیریت برنامه ریزی استان زنجان طی سال گذشته کمترین افزایش بیکاری و بهترین راندمان را ثبت کرده است.

کد خبر 5299078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha