۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹

دریادار ایرانی:

«نداجا» توان ساخت یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد

«نداجا» توان ساخت یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و تولید یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را داراست، گفت: این نیروی راهبردی، بسیار متحول شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مجموعه صنعتی کارخانجات «نداجا»، گفت: اقتدار دریایی به وجود آمده امروز، حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش تک، تک اعضای مجموعه نیروی دریایی ارتش است.

وی افزود: آموزش، محور اصلی است که پایه‌ریزی آن در داخل کشور انجام شده است. ما امروز به استقلال آموزشی دست پیدا کردیم و با عمل منظم و دقیق به آموزش‌های انجام شده و به‌روزرسانی اطلاعات آموزشی در بُعد علمی و تحقیقاتی می‌توانیم بگوییم که نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار متحول شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، نوسازی‌ها در این مجموعه را مرهون ترمیم و بازنگری زیرساخت‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: امروز مجموعه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و تولید یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را داراست و توجه به مسئله آموزش و بهینه‌سازی توان علمی، باعث افزایش ظرفیت این نیرو در صحنه صنعتگری شده است.

دریادار ایرانی در پایان تأکید کرد: بحمدالله این نوسازی‌ها باعث خواهد شد که ما گام‌های بلندتری را در جهت اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان برداریم و با اقتدار هرچه بیشتر در هر نقطه آبی جهان بتوانیم مأموریت خود را با سرافرازی به پایان برسانیم.

کد خبر 5304691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha