۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل خبر داد؛

شرکت بیش از ۷۰۰۰ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل

شرکت بیش از ۷۰۰۰ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل

اردبیل - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا اول آبان ماه ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از علاقمندان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

پروانه رضا قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یازدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی با هدف اشاعه فرهنگ سیره اهل بیت و ائمه معصومین علیه السلام و کتاب و کتابخوانی برگزار شده است، اظهار کرد: فراخوان این جشنواره با مشارکت بنیاد ملی امام رضا (ع) و معاونت فرهنگ وزارت ارشاد اسلامی به مانند سال‌های گذشته ارائه شده است تا کتاب دوستان و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی در این مسابقه شرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه بخش ویژه این جشنواره به موضوع آشنایی با زندگی صاحب الزمان و انتظار حضرت مهدی (عج) اختصاص یافته است افزود: در بخش کتابخوانی و داستان نویسی منابع و کتب مختلفی با موضوع منتظران حضرت مهدی (عج) قرار دارد و شرکت کنندگان با مطالعه این منابع در این بخش ویژه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری الکترونیکی و مجازی جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اقدام انجام گرفته و تمامی منابع و سوالات در سایت جشنواره قرار داده شده است.

رضا قلی زاده در ادامه به آدرس سایت جشنواره کتابخوانی رضوی جهت شرکت در این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: علاقمندان می‌توانند در دو بخش فردی و خانوادگی به سایت www.samakpl.ir مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری منابع مسابقه را دریافت و به سوالات مطرح شده در هر قسمت پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: یازدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در سه رده کودک، نوجوان و بزرگسالان طراحی شده و متناسب با هر رده سنی منابع و سوالات در سایت قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به تشریح موضوعات جهت شرکت در هر بخش نیز جشنواره نیز پرداخت و گفت: علاقه مندان می‌توانند در بخش‌های پویش کتاب خوانی، قصه گویی، شعر سرایی،، داستان نویسی و چاپ و نشر شرکت نمایند.

رضا قلی زاده با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۱ هزار نفر در جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کرده بودند افزود: فراخوان شرکت در این جشنواره از خرداد ماه صادر شده و تا آبان ماه ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی در این جشنواره شرکت کردند.

کد خبر 5304961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha