۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز اعلام کرد؛

فعالیت ۶۰ گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز

فعالیت ۶۰ گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز

شیراز - فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: ۶۰ گروه جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) در بحث رسیدگی به خانواده های آسیب دیده از شرایط کرونا فعالیت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار عباس بنایی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، نیروهای بسیجی در شمال غرب شیراز حضوری مؤثر در راستای مقابله با شیوع همه گیری کرونا داشته و اقدامات مستمری را اجرایی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به شدت گسترش پیک پنجم کرونا، جلسات مشترک قرارگاه محلات با حضور مدیران مراکز سلامت در راستای رفع موانع و اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه شهید سلیمانی در محدوده شمالغرب شیراز برگزار شد.

وی گفت: در این راستا ۲۱۰ تیم متشکل از خواهران و برادران بسیجی در قالب تیم‌های مراقبتی اقدام به بیماریابی، کنترل تلفنی و حضوری افراد مبتلا و فعالیت‌های مراقبتی و آموزشی برای اعضای خانواده بیماران، همکاری در واکسیناسیون و … را اجرایی کردند.

سرهنگ بنایی گفت: در موضوع حمایتی و به همت ۶۰ گروه جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در پیک پنجم کرونا ۳۸۰۰ بسته معیشتی، ۳۸۰ بسته بهداشتی و ۳۲ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونا در محله‌های کم برخوردار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز همچنین گفت: ۵۰ تیم نظارتی بسیج به همت واحد بهداشت محیط مراکز سلامت و اصناف، بازدید و بازرسی از صنوف مختلف را اجرایی کرده تذکرات لازم به اصناف متخلف در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی، دادند.

کد خبر 5310171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجتبی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      خداقوت ، برای کمک رسانی در این گروهها باید چگونه ارتباط گرفت .؟