۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) خبرداد؛

بازسازی و ساخت ۳۴۴ واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان

بازسازی و ساخت ۳۴۴ واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان

اصفهان - جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: ۳۴۴ واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون بازسازی و ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی مقواساز بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تحویل یک باب منزل مسکن محرومان در روستای اغچه بدی فلاورجان با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: گروه‌های جهادی با کمک سپاه، کمیته امداد و دیگر ارگان‌ها اتفاقات خوبی را رقم زده‌اند و همیشه این استان از دفاع مقدس تاکنون در این منش و راه و رسم در حرکت بوده است.

وی با بیان اینکه بازسازی و احداث منزل محرومان از اقدامات صورت گرفته است، تصریح کرد: در سال جاری این امر شدت گرفته و آمار خوبی نیز از اقدامات صورت گرفته ارائه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۴ منزل از محرومان در استان مرمت و احداث شده که در هفته دفاع مقدس ۲۵ منزل به اتمام رسیده است و این اقدام با همکاری مشترک خیران، سپاه و کمیته امداد انجام شده

وی با بیان اینکه محور اصلی فعالیت ما اشتغال است، گفت: پرداخت تسهیلات در این زمینه مورد توجه بوده و ۳۵ میلیارد تومان وام پرداخت شده و با این اقدام مشاغل خانگی در استان توسعه یافته و بازار فروش خوبی نیز دارد.

سردار مقواساز یکی دیگر از محورها را ازدواج آسان نام برد و عنوان کرد: در این زمینه نیز ۳ هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است و همچنین به موضاعات دیگر ازدواج نیز ورود کردیم.

کد خبر 5315634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha