۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

استاندار سمنان:

افزایش ماندگاری زائران رضوی ظرفیت گردشگری استان سمنان است

افزایش ماندگاری زائران رضوی ظرفیت گردشگری استان سمنان است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های اصلی توسعه اقتصادی استان است، گفت: افزایش ماندگاری زائران رضوی به مثابه یک ظرفیت در زمینه گردشگری مد نظر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار جدید سمنان با حضور وزیر کشور به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان با بیان اینکه از پتانسیل جوانان، نیروهای ولایی و انقلابی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری و … استفاده خواهیم کرد، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال ۸۵ به استان سمنان بیان فرمودند، این استان دارای ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی همچنین کشاورزی و معدنی و گردشگری است.

وی افزود: زائران رضوی بالاترین فرصت برای توسعه معنوی و همچنین افزایش ماندگاری زائران استان سمنان محسوب می‌شود که می‌بایست از آن به خوبی بهره گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی رکن اصلی خدمت رسانی به مردم محسوب می‌شود، بیان داشت: از ظرفیت جوانان، کشاورزان، صنعتگران و.. برای توسعه استان استفاده خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه وفاق و صمیمتی که در استان سمنان وجود دارد ظرفیت مناسب برای توسعه محسوب می‌شود چرا که امنیت خوبی در استان حاکم است، بیان داشت: موفقیت ما حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است زیرا معتقد هستیم که بالاترین راه مبارزه با مشکلات و سختی‌ها مردم داری است.

به گزارش مهر، هاشمی در این مراسم به عنوان استاندار سمنان معرفی و از خدمات سه ساله آشناگر تقدیر شد.

کد خبر 5317054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha